هاست وردپرس

هاست وردپرس سرعت سایت های وردپرس را تا 5 برابر افزایش می دهد

هاست وردپرس یکی از برترین تکنولوژی های میزبانی از وب سایت های وردپرسی محسوب می شود که به تازگی پس از تحقیقات فراوان توسط گروه متخصصین شرکت میزبان فا طراحی و ارائه شده است. در بررسی اولیه پس از ارائه سرویس های هاست وردپرس به بیش از چند ده وب سایت وردپرسی ایرانی، سرویس های هاست وردپرس توانسته اند سرعت و بهره وری این وب سایت ها را تا 5 برابر افزایش دهند. وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای بسیار پیشرفته و انعطاف پذیر است و هم اکنون بیش از 70 درصد از وب سایت ها در سطح جهان در حال استفاده از وردپرس هستند. مشکل پیش روی وب سایت های وردپرسی پس از کمی توسعه و افزایش بازدیدکنندگان از سایت های وردپرسی افزایش شدید مصرف منابع این سیستم مدیریت محتوا از هاست یا همان سرور است. این بدین خاطر است که وردپرس جهت عملکرد صحیح به منابع زیادی از ram و cpu هاست نیاز دارد و در سرویس های هاست اشتراکی نیز همواره این میزان از منابع مورد نیاز در اختیار وب سایت های وردپرسی قرار نمی گیرد و این باعث کندی و اختلال در وب سایت های وردپرسی رو به رشد می شود، اما از هم اکنون سرویس های هاست وردپرس با استفاده از مدرن ترین تکنولوژی های مخصوص وردپرس توانسته است برای همیشه این مشکلات و نگرانی ها را برطرف کند. هاست وردپرس یک هاست ساده، سریع و آسان است. در ویدیو آموزشی زیر می توانید به صورت کامل با معماری هاست وردپرس و تکنولوژی های هاست وردپرس آشنا شوید.

(به هیچ عنوان فرصت تماشای ویدیو امکانات شگفت انگیز هاست وردپرس را از دست ندهید)

10 دلیل جهت استفاده از هاست وردپرس

در ادامه مقاله به شرح 11 ویژگی برتر سرویس های هاست وردپرس می پردازیم. این موارد قسمتی از مهمترین ویژگی های هاست های وردپرسی میزبان فا محسوب می شود که زندگی وب مستری را برای مدیران وب سایت های وردپرسی لذت بخش تر می کنند:

1. استفاده از وب سرور انجینکس محبوب وردپرس

Nginx طبق معرفی وب سایت wordpress.org بهترین و سازگارترین وب سرور برای وردپرس محسوب می شود و وب سرور nginx مستقل بر روی تمام سرویس های هاست وردپرس میزبان فا ارائه شده است.

2. ارائه پهنای باند نامحدود بر روی هاست وردپرس

توسط امکان پهنای باند یا ترافیک نامحدود سرویس هاست وردپرس می توانید بدون هیج دغدغه ای از بابت اتمام ترافیک ماهانه، نسبت به افزایش بازدید وب سایت خود در هاست وردپرس اقدام کنید.

3. ارائه فضای بالای میزبانی بر بستر هارد های پرسرعت ssd

فضای ارائه شده در هاست وردپرس بالای 30 گیگابایت بر بستر هارد های پرسرعت است و ارائه فضای بسیار بالا در این سرویس، وبمستران را از خرید هاست دانلود جداگانه برای نگهداری از فایل ها بی نیاز کرده است.

4. استفاده از کش سرور و بهینه سازی وب سایت های وردپرسی

پس از خرید هاست وردپرس و انتقال اطلاعات وب سایت ها به آن، کارشناسان میزبان فا از شما مشخصات ورود به مدیریت وردپرس را دریافت می کنند و علاوه بر رفع مشکلات بهینه سازی، وب سایت شما را به شتابدهنده های هاست وردپرس متصل می کنند.

5. انتقال سریع و رایگان اطلاعات سایت ها به هاست وردپرس

درصورتی که هم اکنون از هاست های سایر شرکت ها استفاده می کنید، هیچ نگرانی از بابت انتقال اطلاعات به هاست وردپرس نداشته باشید، میزبان فا انتقال اطلاعات را به صورت رایگان برای شما انجام می دهد.

6. ارائه منابع هوشمند در طی تمام لحظات شبانه روز

در سرویس های هاست وردپرس، هیچگونه محدودیتی برای استفاده از منابع ram و cpu سرور درنظر گرفته نشده است و شما می توانید در هر زمان از بیشترین منابع سرور به نفع وب سایت وردپرسی خود استفاده کنید.

7. بکاپ گیری منظم و امکان تعریف دوره بکاپ گیری اختصاصی

از سرویس های هاست وردپرس در دو لایه هفتگی و سه روز یکبار به صورت اتوماتیک بکاپ گیری انجام می شود اما شما می توانید یک لایه بکاپ گیری اختصاصی نیز بسته به نیاز خود در هاست وردپرس تعریف کنید.

8. میزبانی فقط 10 وب سایت بر روی هر سرور هاست وردپرس

در هر سرور هاست وردپرس فقط از 10 وب سایت وردپرسی نگهداری می شود، این ویژگی شگفت انگیز باعث شده که سایت های بر روی سرور علاوه بر منابع بیشتر، سرعت و پایداری بهتری را بر روی هاست وردپرس تجربه کنند.

9. ارائه کنترل پنل دایرکت ادمین پیشرفته سازگار با وردپرس

کنترل پنل دایرکت ادمین برخلاف سایر کنترل پنل ها با وب سرور nginx سازگاری کامل دارد، directadmin یک کنترل پنل ساده و بسیار پرسرعت است که بر روی تمام سرویس های هاست وردپرس ارائه شده است.

10. تیم پشتیبانی اختصاصی برای سرویس های هاست وردپرس

میزبان فا برای پشتیبانی از مشتریان هاست وردپرس یک تیم کاملا اختصاصی با شماره تلفن کاملا اختصاصی درنظر گرفته است، اولویت پشتیبانی از مشتریان سرویس هاست وردپرس از سایر سرویس های این شرکت بالاتر است.

مشتریان هاست وردپرس چه می گویند؟

تنها شعار های تبلیغاتی کافی نیست، یک هاست خوب میبایست در عمل رضایت مشتریان خود را جلب کند. در ویدیو زیر سید داود موسی نسب مدیر وب سایت پشتیبان وردپرس در مورد سرویس های هاست وردپرس میزبان فا و ضرورت استفاده از هاست مخصوص وردپرس به جای هاست اشتراکی برای شما می گوید.

 

باتوجه به توضیحات بالا و دریافت بازخورد از مدیران وب سایت های وردپرسی بزرگ که از 6 ماه اخیر وب سایت خود را به هاست وردپرس میزبان فا منتقل نموده اند، می توان برداشت کرد سرویس های هاست وردپرس این شرکت با بهره گیری از تکنولوژی های شگفت انگیز به یک سرویس خاص و خارق العاده برای میزبانی از وب سایت های وردپرسی در سطح کشور تبدیل شده است.

بهترین هاست برای وردپرس

خرید هاست و دامنه اولین قدم جهت راه اندازی وب سایت محسوب می شود و شرکت میزبان فا با شعار خرید هاست و دامنه مطمئن یعنی شروع یک تجارت مطمئن، همواره با افزایش کیفیت سرویس های خود در پی خلق یک تجربه لذت بخش برای علاقه مندان به حوزه تجارت الکترونیک است. این شرکت به تازگی قادر شده است که سرویس های خود را تا 30 روز به صورت کاملا رایگان جهت تست کیفیت به مشتریان خود ارائه کند و در این مقاله نیز سرویس هاست وردپرس که آخرین دستاورد این شرکت محسوب می شوند به صورت تخصصی مورد نقد و بررسی قرار گرفته است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*