پروژکتور لیزری اندرویدی شیائومی

پروژکتور لیزری اندرویدی شیائومی با تابش حداقلی رسما معرفی شد

پروژکتور لیزری اندرویدی شیائومی (Xiaomi Android Laser Projector) با قیمت 1500 دلار، وضوح فول اچ دی و امکانات جذاب دیگر رسما معرفی شد.

اینک دیگر همانند گذشته نیست که حتما باید یک نابغه سینمایی باشید تا در منزلتان یک ویدیو پروژکتور یافت شود. اغلب کسانی که در حال خواندن این ویدیو هستند در منزلشان از یک تلویزیون بزرگ استفاده می‌کنند، اما اگر شما به دنبال تجربه تازه‌ای هستید، پروژکتور لیزری اندرویدی شیائومی می‌تواند دقیقا همان چیزی باشد که شما از یک پروژکتور خانگی مدرن مدنظر دارید.

کافی‌ست شما آن را در فاصله‌ای بین 5 تا 50 سانتی‌متری دیوار اتاق قرار دهید و به ازای آن تصویری تا سایز حداکثری 150 اینچ را در اختیار داشته باشید. البته اگر چنین فضا و دیوار خالی ندارید هم موردی نیست، می‌توانید این ویدیو پروژکتور فول اچ دی را در ابعاد کمتری مورد استفاده قرار دهید.

پروژکتور لیزری اندرویدی شیائومی

با این حال، پروژکتور لیزری اندرویدی شیائومی تنها با قیمت 1.500 دلار یا 1.300 یورو، حتی در در بیرون از کشور چین نیز محصولی فوق‌العاده خوش‌قیمت با ارزش خرید بسیار بالا در بین محصولات هم‌رده خودش است. به طور مثال از دیگر محصولاتی که با قیمتی نزدیک به پروژکتور شیائومی به فروش می‌رسند می‌توان به پروژکتور هزار دلاری سونی اشاره کرد که ارائه‌کننده وضوح حداقلی 1366×768 پیکسل است.

پروژکتور لیزری اندرویدی شیائومی

این پروژکتور توسط فناوری Texas Instruments DLP و تکنولوژی منبع نوری لیزری ALPD 3.0 طراحی شده است. این وعده یک تئاتر خانگی را شفافیت حداکثری 5000 لومینوس، کنتراست 3000:1 و پوشش بیش از 85 درصدی رنگ (همراه با رندر بهتر رنگ قرمز) را می‌دهد. عمر مفید آن نیز 25 هزار ساعت است؛ در واقع اگر شما هر روز 2 ساعت از این پروژکتور استفاده کنید، نزدیک به 35 سال برایتان عمر خواهد کرد!

قابلیت‌های ارتباطی متنوع در پروژکتور لیزری اندرویدی شیائومی

از دیگر قابلیت‌های این پروژکتور می‌توان به 3 درگاه HDMI اشاره کرد، اما این شیائومی محصولی کاملا خود اکتفا طراحی کرده است. این پروژکتور همچنین از پلتفرم اندروید همراه با رابط کاربری MIUI TV، پردازنده 4 هسته‌ای، اسپیکرهای داخلی (2 توییتر و 2 ووفر)، آمپلی داخلی، وای فای و اترنت برخوردار است. در حال حاضر شیائومی پروژکتور لیزری خودش را وارد بازار چین خواهد کرد، اما قطعا در آینده‌ای نزدیک شاهد عرضه آن به سایر بازارهای جهانی نیز خواهیم بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*