تست سرعت وان پلاس 5 با آیفون 7 پلاس

وان پلاس 5 ، نخستین گوشی اندرویدی که آیفون 7 پلاس را در سرعت شکست می‌دهد + ویدیو

تست‌های انجام گرفته از سوی یوتیوبری به نام دیوید رحیمی، نشان می‌دهد وان پلاس 5 (OnePlus 5) نخستین گوشی اندرویدی است که آیفون 7 پلاس اپل را در سرعت شکست داده است.

به نقل از تازه‌ترین آزمایش سرعت یک حساب کاربری در یوتیوب به نام PhoneBuff، وان پلاس 5 حتی از آیفون 7 پلاس اپل نیز سریع‌تر عمل می‌کند. فروش این گوشی از سه شنبه پیش آغاز شده است و در واقع می‌توانیم آن را نخستین گوشی اندرویدی بدانیم که توانسته یک آیفون را شکست دهد. از سال 2015 و همراه با عرضه آیفون 6 اس ، همیشه یک آیفون در صدر لیست سریع ترین گوشی ها از دید PhoneBuff بوده است.

در واقع صاحب حساب کاربری PhoneBuff ،شخصی به نام دیوید رحیمی است که با کنار هم گذاشتم پرچمداران بازار موبایل از برند‌هایی همچون اپل، سامسونگ، ال جی و غیره از آن‌ها آزمون‌های سرعت می‌گیرد و ویدیویی از آن‌ها را بر روی حساب کاربری یوتیوب خود منتشر می‌کند. این آزمون‌ها در دو مرحله که در هر کدام گوشی ها 16 اپلیکیشن (شامل 4 بازی) و وظایفت مختلفی نظیر استخراج یک فایل و بارگذاری یک ویدیو را انجام می‌دهند، صورت می‌گیرد. محله نخست تقابل این دو گوشی نشان می‌دهد که پرچمداران اندرویدی و آی او اسی چگونه می‌توانند با مدیریت انیمیشن‌ها، اپلیکیشن ها را سریع‌تر به اجرا دربیاورند. دومین مرحله که اصلی‌ترین آن نیز بود، رم دستگاه‌ها را به چالش می‌کشد.

تست سرعت وان پلاس 5 با آیفون 7 پلاس

آیفون ها از یکپارچگی سخت افزاری و نرم افزاری خوبی برخوردار هستند که اجازه می‌دهد اپل آن‌ها را به بهترین شکل تنظیم کرده تا هیچ قدرتی بدون استفاده باقی نماند. به طور معمول، آیفون در تست‌های قبلی به ویژه در بازی ها و در مقایسه با دیگر گوشی های مجهز به سخت افزار قوی، قدرتنمایی می‌کرد. با این حال پرچمدار جدید وان پلاس از یک رم 8 گیگابایتی همراه سخت افزاری مدرن برخوردار است که به معنای نگهداری از اپلیکیشن های بیشتری در زمینه خود نسبت به آیفون 7 پلاس اپل است.

هرچند این تست نمی‌تواند همانند استفاده در دنیای واقعی باشد، اما نتایج به دست آمده نشان از بهینه سازی مناسب عملکرد وان پلاس 5 می‌دهند. رم اضافه شده همراه با انیمیشن‌های سریع در نهایت باعث شده تا وان پلاس 5 در دور دوم رقابت با آیفون نزدیک به 7 ثانیه سریع‌تر از آیفون عمل کند. ویدیوی کامل مقایسه سرعت وان پلاس 5 با آیفون 7 پلاس را می‌توانید در زیر مشاهده کنید.

مقایسه سرعت وان پلاس 5 و آیفون 7 پلاس

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. Xperia xz premium قبلا روی iPhone رو کم کرده و اینکه اصلا این مقدار رم برای گوشی لازم نیس

  2. Xzp هم آیفون رو شکست داده بود تو یوتیوب ویدیوش موجوده

  3. من طرفدار هیچکدومشون نیستم اما موقع بازگشت از برنامه ها سرعت دست توو اجرای برنامه های آیفون کمی کمتر از وان پلاس 5 هست
    یکم دقت کنین میفهمین

  4. عجب مدیریت رم فوق العاده ای داشت،سرعت مالتی تسکینگ oneplus 5 فوق العادست

    • کلا وان پلاس به غیر از وان پلاس 3 مدیریت رم فوق العاده ای داره ! که واس 3 هم حل شد با آپدیت ! البته باید دقت کرد رمش هم هشته لامصب ! معلومه رم 3 جلوش حرفی واسه گفتن ندارن ! همین بلا رو 3t هم سر 6 اس پلاس آورده بود . ولی خوشم اومد بالاخره چیپست 835 جلو اپل ای 10 کم نیاورد ! اس 8 جلو ایفون هیچی نبود ابرو 835 رو برد

      • سامسونگ برای اسنپ کلا هیج وقت و نیرویی صرف نمیکنه . فقط یه پردازنده میزاره رو گوشی میده به بازار آمریکا . هرچند که اگزینیوس هم توی مقایسه phonebuff با آیفون کم آورد ( البته این مقایسه های phonebuff تقریبا تو دنیای واقعی اصلا درست نیست . کی 16 تا اپ رو پشت سر هم باز میکنه ؟ بعدشم 16 تا اپ 11 ثانیه اختلاف ( توی اس8 و ایفون 7 ) یا مثلا همینجا 7 ثانیه اختلاف میشه به طور میانگین هر اپ بین 0.7 تا 0.4 ثانیه اختلاف که واقعا توی دنیای واقعی حس نمیشه اصلا )