وجود اسپيکرهاي استريو در آيپد ميني تاييد شد

مدتی بود که شایعات مختلفی در مورد نوع اسپیکرهای تبلت آیپد مینی اپل منتشر می شد. اپل در طول مراسم معرفی این تبلت هیچ اشاره ای به نوع اسپیکرهای آن نکرده بود، اما هم اکنون Philip Schiller با ارسال یک ایمیل ساده به تمامی شایعات پایان داد و اسپیکرهای آن را استریو خواند.

به نظر می‌رسد که آیپد مینی اولین دستگاه iOS با اسپیکر استریو خواهد بود. به لطف داک کانکتور جدید لایتنینگ فضای کافی برای تعبیه یک اسپیکر دیگر در لبه پایینی این دستگاه ایجاد شده است. البته در آیپد نسل چهارم خبری از اسپیکر استریو نیست و اپل در آن همچنان به اسپیکر مونو قناعت کرده است.

از زمانی که تصاویر مربوط به آیپد مینی به بیرون درز کرد و در آنها دو اسپیکر در طراف ورودی کانکتور مشاهده شد، گمانه‌زنی‌ها درباره استریو با مونو بودن اسپیکرهای این محصول بالا گرفت.

اپل در مراسم معرفی آیپد مینی در هفته گذشته توضیحی درباره این موضوع ارائه نکرد و در طول کنفرانس به جای واژه «اسپیکرها» از واژه «اسپیکر» استفاده نمود. آمارون نیز در تبلیغ کیندل فایر HD که در آن به مقایسه آیپد مینی و محصول جدید خود می‌پرداخت، از اسپیکرهای استریو خود به عنوان یک برتری نسبت به اسپیکر مونو آیپد مینی یاد کرد.
در بررسی انجام شده توسط سایت The Verge روی آیپد مینی مشخص شد که این دستگاه مجهز به اسپیکرهای استریو می‌باشد. جاشوا توپولسکی که به بررسی این محصول پرداخته بود در صفحه توئیتر خود به این ویژگی آیپد مینی اشاره کرد و گفت که اپل نیز آن را تایید نموده است.

نکته جالب این که در پی این گمانه‌زنی‌ها آمازون ترجیح داده تصویر مربوط به تبلیغ مقایسه‌ای خود را فعلا از روی صفحه اول سایت خود حذف کند.


منبع : en.gadgetnews

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*