آئودی آر اس 5 کوپه 2017

آئودی آر اس 5 کوپه 2017 در اروپا عرضه شد + قیمت، مشخصات و تصاویر

آئودی آر اس 5 کوپه 2017 (Audi RS5 Coupe 2017) به صورت رسمی در اروپا در اروپا عرضه شد. در ادامه، قیمت و مشخصات این خودروی فوق‌العاده را بررسی خواهیم کرد.

آئودی RS5 کوپه مدل 2017 در نمایشگاه خودرو ژنو معرفی شد و اکنون با یک پیشرانه جدید تویین توربو وی 6، توسعه یافته توسط پورشه، روانه بازار شده است. به گفته مسئولان شرکت خودروسازی آئودی، نسل دوم این خودرو یک گرن توریسمو در سری محصولات RS این برند آلمانی و ترکیبی از قابلیت‌های روزمره با ظاهر دوست‌داشتنی و در عین حال قدرتمند است.

آئودی آر اس 5 کوپه 2017

در ظاهر بیرونی آئودی آر اس 5 کوپه 2017 ، جلوپنجره پهن‌تری نسبت به مدل‌های استاندارد دیده می‌شود و ورودی‌های اضافی هوا در قسمت جلویی خودرو قرار گرفته‌اند. سپرهای خودرو از مدل آئودی Quattro IMSA GTO 90 الهام گرفته و 15 میلی‌متر عریض‌تر از قبل شده است. این مدل جدید با رینگ‌های 19 اینچی عرضه می‌شود اما رینگ 20 اینچی نیز به صورت سفارشی در دسترس خریداران قرار گرفته است.

در زیر کاپوت خودرو، یک پیشرانه کاملا جدید از نوع 6 سیلندر 2.9 لیتری تویین توبرو قرار گرفته است. این پیشرانه، قدرت 444 اسب بخار و گشتاور 600 نیوتن متر را در اختیار قرار داده و گشتاور آن 170 نیوتن متر بیشتر از مدل قبلی بوده و از دور 1900 به بالا در دسترس قرار می‌گیرد. شتاب صفر تا صد کیلومتر بر ساعت خودرو، تنها 3.9 ثانیه بوده و در حالت استاندارد به حداکثر سرعت 250 کیلومتر بر ساعت دست پیدا می‌کند. البته اگر پکیج RS دینامیک را سفارش دهید، می‌توانید حداکثر سرعت آن را به 280 کیلومتر بر ساعت نیز برسانید.

آئودی آر اس 5 کوپه 2017

یک گیربکس 8 سرعته اتوماتیک، مسئولیت انتقال قدرت تولیدی توسط پیشرانه را به هر چهار چرخ بر عهده دارد و سیستم Quattro خودرو نیز دارای دیفرانسیل قفل مرکزی است. همچنین دیفرانسیل عقب اسپورت نیز به عنوان یک گزینه سفارشی توسط آئودی ارائه می‌شود.

اینک شاسی آئودی آر اس 5 کوپه 2017 دچار یک بازنگری شده و تنظیمات پنج اتصالی بهبودیافته در محور جلو و تنظیمات پنج اتصالی کاملا جدیدی در محور عقب، به جای سیستم تعلیق ذوزنقه‌ای نسخه قبلی به کار رفته است. در صورت سفارش دادن این خودرو با سیستم تعلیق RS استاندارد، ارتفاع آن 7 میلی‌متر پایین‌تر از مدل پایه خواهد بود. علاوه بر آن، آئودی RS5 کوپه جدید دارای یک سیستم تعلیق اسپورت RS با کنترل سواری دینامیک، ترمزهای سرامیکی و فرمان دینامیکی مخصوص RS به عنوان یک گزینه متنوع دیگر، در دسترس مشتریان قرار گرفته است.

آئودی آر اس 5 کوپه 2017

اولین نمونه از آئودی آر اس 5 کوپه 2017 در ماه جاری در نمایندگی‌های این شرکت خودروسازی در آلمان و دیگر کشورهای اروپایی عرضه خواهد شد و قیمت پایه آن نیز 80 هزار و 900 یورو تعیین شده است.

گالری عکس های آئودی آر اس 5 کوپه 2017

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. وای خدایا یعنی میشد من بدونه از این ماشین داشتم🤷‍♂️