سامسونگ اسمارت کم

سامسونگ اسمارت کم ؛ دوربین امنیتی فول اچ دی هم اکنون آماده فروش

سامسونگ اسمارت کم (Samsung SmartCam) نام دوربین امنیتی سامسونگ با قیمت نامشخص است که قادر به ضبط ویدیوهای Full HD و استفاده از سنسورهای ردیاب حرکتی است.

به نظر می‌رسد سامسونگ در حال آماده سازی یک دوربین امنیتی با پایه مصرفی جدید است که برای استفاده در داخل یا بیرون یک منزل طراحی شده است. این دوربین که در فروشگاه اینترنتی بست بای رویت شده، سامسونگ اسمارت کم نام خواهد داشت اما خود سامسونگ رسما از آن رونمایی نکرده است. زمان آغاز فروش این دوربین مشخص نیست، اما آنچه که هست پشتیبانی از وضوح فول اچ دی و وای فای توسط سامسونگ اسمارت کم خواهد بود.

در جلوی نام این دوربین عبارت «به زودی عرضه خواهد شد» دیده می‌شود و بعید به نظر می‌رسد که اطلاعات آن به صورت تصادفی بر روی اینترنت قرار گرفته باشد. تصاویر قرار گرفته از دوربین امنیتی سامسونگ نیز با رزولوشن پایینی هستند، اما به قدری هستند که بتوان آن‌ها را تشخیص داد. هرچند تصاویر سامسونگ اسمارت کم ناکافی‌اند، اما اطلاعات ما از این دوربین کامل است. این لیست نشان می‌دهد اسمارت کم از وضوح 1080p و وای فای پشتیبانی خواهد کرد. از مهم‌ترین این قابلیت‌ها نیز باید به حالت دید در شب مادون قرمز اشاره کرد که مناسب ضبط شبانه تا فاصله حدود 15 متری است.

با سنسور ردیاب حرکتی سامسونگ اسمارت کم ، محتوای دقیق را ضبط کنید

این دوربین از یک لنز CMOS که ارائه کننده ویدیوهایی با وضوح Full HD، زوم 10 برابری، محدوده دینامیک گسترده، صدای دیجیتالی همراه با میکروفون و پشتیبانی از کارت‌های حافظه SDXC برای ذخیره تصاویر بهره می‌برد. دوربین را می‌توان در حالت «ضبط با استفاده از سنسور حرکتی» قرار داد که باعث می‌شود محتوای اضافی و ناخواسته ضبط نشود و در ظرفیت ذخیره سازی مورد نیاز نیز صرفه جویی شود.

سامسونگ اسمارت کم همچنین ارائه کننده زاویه دید 130 درجه‌ای است و می‌تواند در مکان‌های مختلفی مورد استفاده قرار گیرد. به لطف یک نگهدارنده شما شما می‌توانید به آسانی آن را در مکان‌های خارجی نظیر جلوی درب ورودی منزل خود قرار دهید و از آن برای محافظت از منزلتان استفاده کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*