اسناد فوق سری یوفو

انتشار اسناد فوق سری یوفو توسط وزارت دفاع انگلستان

سرانجام پس از سال‌ها انتظار، مجموعه‌ای از اسناد فوق سری یوفو توسط وزارت دفاع انگلستان با عنوان «پرونده‌های ایکس دولت بریتانیا» منتشر گردید.

وزارت دفاع انگلستان، به تازگی مجموعه‌ای از اسناد فوق سری یوفو را منتشر کرده است که به عقیده بسیاری از یوفولوژیست‌ها و طرفداران تئوری توطئه، می‌تواند شامل شواهدی از حضور بیگانگان در زمین و ملاقات آنان با انسان‌ها باشد. اما نکته بحث‌برانگیز پیرامون اسناد مذکور این است که از 18 سند موجود، دولت انگلستان تنها 15 عدد از آنان را منتشر ساخته و باقی آنان همچنان به صورت محرمانه باقی مانده‌اند. از این رو، بسیاری بر این باورند که دولت‌ها و ابرقدرت‌های جهان همچنان می‌خواهند که حقیقت را از عموم مردم پنهان کنند.

هدف از مخفی‌سازی 3 پرونده از دیگر اسناد موجود چیست؟ اگر شما قصد داشته باشید که مجموعه‌ای از اسناد محرمانه را بعد از گذشت چند سال، از حالت محرمانه خارج کنید، چه دلیلی دارد که تعدادی از آنان را همچنان به صورت مخفیانه نگه دارید؟ این امر موجب می‌شود که بخش بزرگی از مردم تصور کنند که دولت در حال مخفی‌سازی واقعیتی شوم است!

مجموعه‌ای از اسناد فوق سری یوفو توسط وزارت دفاع انگلستان منتشر شد!

به هر حال، مجموعه‌ای از اسناد فوق سری یوفو توسط وزارت دفاع دولت انگلستان منتشر شده است، اما هنوز اثری از آنان در فضای اینترنت نیست! در واقع اگر کسی بخواهد که از محتویات این اسناد اطلاع پیدا کند، می‌بایست در ابتدا به کشور انگلستان سفر کند و با تعیین وقت قبلی، به آرشیو دولتی مراجعه کرده و آنان را به صورت فیزیکی مورد بررسی قرار دهد.

اسناد فوق سری یوفو

همچنین این امکان وجود دارد که با سفارش آنلاین این اسناد فوق سری یوفو ، آنان را در عرض چند روز یا چند هفته در آدرس محل زندگی خود دریافت کنید. آیا این راهکارهای پیچیده، از انتشار آنلاین آنان ساده‌تر هستند؟ به طور قطع چنین نیست! به نظر می‌رسد هر فردی که می‌خواهد از محتویات این اسناد اطلاع یابد، می‌بایست شخصا با آرشیو دولتی در ارتباط باشد و یا حداقل مشخصات فردی و آدرس محل زندگی خود را برای دولت مشخص سازد.

نیک پاپ (Nick Pope) به عنوان روزنامه‌نگار و خبرنگار تلویزیونی که از سال 1985 تا 2006 در وزارت دفاع انگلستان نیز مشغول به کار بوده در این باره می‌گوید:

به نظر می‌رسد که وزارت دفاع انگلستان، در نهایت تصمیم گرفت بعد از مدتی 9 ساله، مجموعه‌ای از 15 سند فوق سری خود در رابطه با یوفوها را منتشر کند. جالب توجه است که بر خلاف سایر اسناد UFO که پیش‌تر منتشر میشد، این اسناد بدون آگاهی قبلی منتشر گردیده‌اند؛ در واقع هیچ تاریخی برای انتشار رسمی این اسناد در نظر گرفته نشده بود. انتشار این اسناد فوق سری یوفو ، در یک مرحله به از وزارت دفاع به آرشیو ملی ارسال و سپس مجددا به وزارت دفاع برگشت داده شد! لازم به ذکر است که بر خلاف اسناد پیشین، این‌بار خبری از انتشار آنلاین نیست. من بر این باورم که بسیاری از طرفداران تئوری توطئه می‌گویند که این اسناد، به بیرون درز کرده‌اند و شایعات بسیاری پیرامون این مسئله به راه خواهد افتاد.

این مجموعه اسناد فوق سری یوفو ، می‌توانند پاسخ روشنی را برای معمای تاریخی جنگل رندلشام یا رندلزهام (Rendlesham Forest) ارائه کنند. در دسامبر 1980، یک بشقاب پرنده مثلثی شکل ، توسط گروهی از افسران آمریکایی مستقر در سافک انگلستان رویت شد. با وجود گذشت چندین سال از این رویداد، هنوز هیچ توضیح دقیقی برای این واقعه ارائه نشده و نظریه‌پردازان توطئه، از این رویداد به عنوان یکی از مهم‌ترین مخفی‌سازی‌های دولتی یاد می‌کنند.

این حادثه UFO توسط وزارت دفاع انگلستان مورد بررسی قرار گرفت و سپس اعلام شد که هیچ شواهدی از ملاقات بیگانگان در این گزارش موجود نیست. دولت انگلستان، بعدها گزارش مربوط به رویت بشقاب پرنده مثلثی شکل را نیز رد کرد و گزارش مربوط به مشاهده اشیای نورانی به چراغ یک فانوس دریایی نزدیک به محل حادثه نسبت داد. آیا این موضوع برای شما قابل باور است؟

اسناد فوق سری یوفو

نیک پاپدر این باره می‌گوید:

من مطمئن هستم پرونده‌های مهمی در رابطه با جنگل رندلشام وجود دارند که هنوز توسط سازمان‌های دولتی منتشر نشده‌اند. انتشار این اسناد فوق سری یوفو نشان می‌دهد که شایعات و گمانه‌زنی‌ها در این باره ادامه خواهد داشت؛ چرا که یکی از اصلی‌ترین دلایل آن را می‌توان به جذابیت این موضوع برای مردم نسبت داد. مطالعه این اسناد، دیدگاه مردم را نسبت به وزارت دفاع و فعالیت‌های آن تغییر خواهد داد. من معتقد هستم که این فایل‌ها، شامل واقعیت‌هایی اسرارآمیز از یوفوها و موجودات بیگانه است و مقامات رسمی وزارت دفاع در تلاش هستند که آن را به گونه‌ای قابل درک برای مردم نشان دهند.

متاسفانه هیچ شواهد دقیقی از ملاقات بیگانگان با ما در این اسناد وجود ندارد. اما تعدادی از گزارشات شگفت‌آنگیز از مشاهده یوفوها در آنان یافت می‌شود که تماما سیاست‌های دولت‌ها کنترل می‌شوند. بسیاری از مردم با توجه به همین سیاست‌ها، مدعی هستند که واقعیت‌های مهم درباره یوفوها، همچنان به صورت مخفی نگه داشته‌ می‌شود. علاوه بر این، با توجه به اینکه اسناد مذکور، به صورت آنلاین قابل مشاهده و دانلود نیستند، موج عظیمی از شایعات در این باره به راه خواهد افتاد. پیش‌بینی می‌شود 3 سند باقی مانده، در اواخر سال جاری عرضه شود.

جالب توجه است بدانید که یک افسر آمریکایی که در حادثه مربوط به جنگل رندلشام حضور داشت، روسای نظامی را مجبور به پرداخت هزینه‌های درمانی خود کرد! وکیل این افسر آمریکایی در این باره اظهار کرد:

ضمن اشاره به اسناد مربوط به تشعشعات از سوی وزارت دفاع حضور جان بوروز (John Burroughs) در جنگل رندلشام و اعلام رسمی دولت ایالات متحده از وقوع این آسیب‌ها از سوی اشیای ناشناس پرنده، ایشان دچار مصدومیت‌های بسیاری در طول دوران خدمت شده‌اند.

علی رغم همه این‌ها و تعداد بسیاری از اسناد فوق سری یوفو که پیش‌تر منتشر شده‌اند، واقعیات رویداد جنگل رندلشام هنوز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

9 دیدگاه

  1. فکر کنم با ایجاد خلاء و کم و زیاد کردنش در اطراف اجسام بشه انها را با سرعتهای بسیار بالا و بدون اصطحکاک با ملکولهای هوا به پرواز در آورد . شاید برای این کار نیاز به مینی ژنراتورهای خیلی قوی باشه که با مینی راکتورهای هسته ای کار کنن . این اجسام نیازی به شکست ملکولهای هوا ندارن پس میشه اصول آیرو دینامیک رو کنار گذاشت . این اجسام بدون سرنشین هستند چون هیچ موجود زنده ای تحمل تغییر ناگهانی اینهمه فشار رو در سرعتهای بالا نداره . امیدوارم

  2. میخوام براتون یه واقعیت رو روشن کنم…..
    یوفو یا بشقاب پرنده ساخته ی دست بشر هست….
    اولین بار آلمان نازی در خلال جنگ‌جهانی دوم موفق به ساخت این وسیله شدند…اسنادش موجود هست…….بعد از شکست آلمان این وسیله به دست نیروهای متفقین افتاد
    مطمئن باشین این ها همگی دروغ های ابرقدرت های پوشالیه
    فرض میکنیم که موجودات فضایی واقعیت دارند…مطمئن باشید از نظر هوش به گرد پای انسان نمیرسن…..مطمئن باشید انسان اشرف مخلوقات هست و هوشمندترین موجود جهان هست
    تو این دنیا خیلی چیزا رو به ما دروغ گفتن….مثل سفر به ماه… مثل بمب اتم هیروشیما و ناکازاکی…..اگه باور ندارید برید تصاویر شهرهای توکیو و اوساکا و شیزوکا ژاپن رو بعد از بمباران ببینید و با تصاویر هیروشیما مقایسه کنید.
    از نویسندگان این سایت درخواست دارم یه مطلب کامل درباره بشقاب پرنده نازی ها در سایت قرار بدن

  3. میگم پول روی هم بزاریم پست کنن برامون اون اسناد رو خخخ

  4. کاش زود بیاد ذوق مرگ شیم بی صبرانه منتظرم??

  5. سلام میشه اون 15سند رو تو سایت جذابتون قرار بدید

  6. سیاست های کثیف سود جویانه انگایس هست

  7. سپاسگذارم از سایت بی نظیرتون-لطفا اگه خبری از این 15 اسناد منتشر شده اومد سریعا کار کنید -عاشقتونم-واقعا هیجان انگیزه