آپدیت‌ های وان پلاس 5

آپدیت‌ های وان پلاس 5 در آینده قابلیت‌های جدیدی را به آن اضافه می‌کنند

آپدیت‌ های وان پلاس 5 در آینده‌ای نزدیک منتشر خواهند شد. طی این به روزرسانی‌ ها، برخی از مشکلات OnePlus 5 رفع شده و همچنین قابلیت ها و امکانات جدیدی به آن افزوده می‌شوند.

وان پلاس روز گذشته یک جلسه پرسش و پاسخ در Reddit به راه انداخت. اگرچه در این جلسه درباره مسائلی همچون عرضه آپدیت اندروید O برای وان پلاس 3 و وان پلاس 3 تی نیز بحث شد، اما بیشتر سوال‌های مطرح شده پیرامون پرچمدار جدید شرکت یعنی وان پلاس 5 بودند.

در خلال پرسش به پاسخ طرفداران، این گوشی‌ساز چینی به برخی از قابلیت‌ های جدید وان پلاس 5 همچون تثبیت‌کننده تصویر دوربین دوگانه پشتی آن اشاره کرد که بعد از انتشار به‌روزرسانی‌های جدید، به آن افزوده خواهند شد. یکی از مشکلات کاربران با پرچمدار جدید وان پلاس، نبود این قابلیت در دوربین آن است که سبب می‌شود ویدیوهای 4K ضبط شده افت کیفیت شدیدی پیدا کنند.

آپدیت‌ های وان پلاس 5

به گفته شرکت سازنده، بعد از انتشار یکی از آپدیت‌ های وان پلاس 5 در آینده نزدیک، قابلیت تثبیت‌کنندگی الکترونیکی تصویر حین فیلم برداری به آن افزوده خواهد شد. هنوز به صورت دقیق زمان عرضه این به‌روزرسانی و همچنین به‌روزرسانی‌های بعدی مشخص نیست.

دیگر آپدیت‌ های وان پلاس 5

در یکی دیگر از به روزرسانی های وان پلاس 5 قرار است تا مشکل مربوط به اتصال وای فای آن برطرف شود. برخی کاربران این گوشی موبایل گزارش داده‌اند با وجود اتصال دستگاه به شبکه وای فای، امکان دسترسی به اینترنت وجود ندارد. وان پلاس با اطلاع از برخی مشکلات گزارش شده توسط کاربران همچون دو مورد ذکر شده، تصمیم دارد تمامی آن‌ها را با انتشار آپدیت‌های نرم افزاری رفع کند. گفته می‌شود ممکن است آپدیت رفع مشکل وای فای وان پلاس 5 پیش از آپدیت اضافه شدن قابلیت تثبیت‌کنندگی الکترونیکی تصویر حین فیلم برداری منتشر شود. وان پلاس طی جلسه پرسش و پاسخ خود به چند نکته مهم دیگر نیز اشاره کرد.

آپدیت‌ های وان پلاس 5

به عنوان نمونه، این شرکت هنوز هیچ برنامه‌ای برای تولید گوشی های موبایل دارای پشتیبانی از کارت حافظه جانبی ندارد. به عقیده وان پلاس، استفاده از فضای حافظه‌ای داخلی به مراتب سریع‌تر بوده و سبب افزایش کیفیت می‌شود. یکی دیگر از مهمترین سوالات مطرح شده مربوط به ساخت تبلت تحت برند وان پلاس بود. این شرکت در جواب اعلام کرد هنوز هیچ برنامه‌ای برای ساخت و عرضه تبلت ندارد، چرا که تبلت جزو دسته‌بندی‌های خوب دستگاه‌های همراه نیست.

همانطور که این گوشی‌ساز چینی وعده داده بود، زمان عرضه وان پلاس 5 به صورت گسترده از بیست و هفتم ژوئن (ششم خرداد) است. کاربران از همین امروز می‌توانند با مراجعه به وب سایت شرکت، این گوشی موبایل را به صورت آنلاین سفارش بدهند. با عرضه دستگاه به صورت جهانی، امیدواریم به زودی شاهد انتشار بررسی‌های تخصصی گوناگون مخصوصا از دوربین آن باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*