بی ام و ایکس 3 2018

بی ام و ایکس 3 2018 رونمایی شد؛ سریع، مدرن و کارآمدتر از همیشه

خودرو شاسی بلند جمع و جور بی ام و ایکس 3 2018 با موتوری قدرتمندتر، ظاهر جذاب و تکنولوژی‌های پیشرفته رونمایی شد. مشخصات فنی BMW X3 2018 را در ادامه بخوانید.

شب گذشته کمپانی خودروساز آلمانی BMW از تازه‌ترین نسل اتومبیل های SUV خود، بی ام و ایکس 3 2018 در اسپارتانبورگ، جنوب کارولینا رونمایی کرد. ایکس 3 از زمانی که در سال 2003 رونمایی شد به یکی از مهم‌ترین مدل‌های بی ام و تبدیل شد. حالا آن‌ها از سومین نسل از کراس اوور خود رونمایی کرده‌اند.

بی ام و ایکس 3 2018

یک برند لوکس آلمانی برای موفقیت نیازمند یک سدان جمع و جور بود و خوشبختانه بی ام و با اتومبیل های سری 3 خود استاندارد طلایی را طی چهار دهه اخیر دریافت کرده است. اما حالا همه چیز تغییر کرده است.

نقطه آغازین ورود به سطح لوکس آلمان برای اغلب خریداران دیگر سدان‌ها نیستند و این شاسی بلندهای جمع و جور هستند که جای آن‌ها را گرفته‌اند. این درواقع نشان می‌دهد از زمان ورود اتومبیل شاسی بلند بی ام و X3 به بازار، فروش این خودرو رشد 2 برابری را تجربه کرده و فروش اتومبیل های سری 3 برای یک دهه است که با کاهش دست و پنجه نرم می‌کند. از این رو اهمیت داشتن یک رقیب سرسخت برای آئودی Q5 جدید، مرسدس GLC و پورشه Macan به شدت احساس می‌شد.

بی ام و ایکس 3 2018 ، پلی بین گذشته و آینده

اول از همه، باید بگوییم که سومین نسل اتومبیل های X3 از بدنه‌ای تمام فلزی همراه زبان طراحی مشابه مدل کوچکتر X1 و بزرگتر X5 برخوردار است. BMW همچنین مشخصه‌های آیرودینامیک را همراه با جریان هوای کنترل شده در اطراف خودرو با استفاده از کرکره‌های فعال پنجره، روکش فلزی و همچنین اسپویلر عقب بهبود پیدا کرده است. در زیر پوست بی ام و ایکس 3 2018 نیز شاسی‌ها بازطراحی شده‌اند تا جرم را کاهش دهند و فاصله چرخش را تا رسیدن به توزیع وزن 50-50 به دست آورد.

مشخصات فنی

X3 از یک پیشرانه 2.0 لیتری TwinPower توربوشارژ چهار سیلندر با توان تولید 248 اسب بخاری قدرت می‌گیرد. این خودرو با یک سیستم کنترل سرعت 8 دنده اتوماتیک می‌تواند شتاب 0 تا 100 کیلومتر در ساعت 6 ثانیه‌ای و سرعت حداکثری 209 کیلومتر در ساعتی را به ارمغان بیاورد.

بی ام و ایکس 3 2018

مدل فول ایکس 3 جدید نیز از یک موتور 3 لیتری توربوشارژ شش سیلندر با توان تولید 335 اسب بخار قدرت می‌گیرد. در مشخصات این مدل نیز شتاب 0 تا 100 کیلومتر در ساعتی 4.6 ثانیه و سرعت حداکثری 249 کیلومتر در ساعت نوشته شده است.

کابین

بی ام و ایکس 3 2018

در داخل کابین، ایکس 3 از جدیدترین تکنولوژی‌های بی ام و شامل یک هدآپ دیسپلی تمام رنگی بزرگ و سیستم سرگرمی / اطلاع رسانی مجهز به نمایشگر 10.25 اینچی لمسی قدرت گرفته از نرم افزار iDrive استفاده شده است. علاوه بر این، بی ام و ایکس 3 2018 از تکنولوژی کنترل های حرکتی نیز پشتیبانی می‌کند که به سرنشینان اجازه می‌دهد به تماس‌های تلفنی پاسخ دهند و ولوم صدای رادیو ضبط را تنها با حرکت موجی دست خود و یا چرخش انگشتانشان تنظیم کنند.

همچنین این کراس اوور جذاب از جدیدترین دستیار راننده و فناوری پیشگیری از حوادث از جمله کروز کنترل انطباقی، نگهدارنده بین خطوط، هشدار تقابل با ترافیک و کاهش برخورد از جلو  را نیز برخوردار است.

متاسفانه در حال حاضر قیمت سومین نسل خودرو شاسی بلند BMW X3 مشخص نشده است، اما انتظار می‌رود طی چند ماه آینده در نمایشگاه‌های آمریکایی مشخص شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. خیلی زیباست و قدرتمنده