استون مارتین والکری

استون مارتین والکری ؛ هر آنچه در مورد هایپرکار جدید بریتانیایی می‌دانیم

به تازگی خبرهای جدیدی در مورد استون مارتین والکری (Aston Martin Valkyrie) منتشر شده که شامل مشخصات و تصاویر این هایپر کار جدید بریتانیایی می‌شود.

طبق اخبار منتشر شده، استون مارتین والکری دارای خروجی قدرت ترکیبی 1130 اسب بخار خواهد بود. پیشرانه 12 سیلندر 6.5 لیتری تنفس طبیعی این هایپرکار بریتانیایی، قدرتی در حدود هزار اسب بخار تولید می‌کند و مابقی خروجی آن نیز توسط یک پیشرانه الکتریکی تولید خواهد شد.

استون مارتین والکری

قدرت 1130 اسب بخاری استون مارتین والکری در مقایسه با ابرخودرویی مانند بوگاتی شیرون (Bugatti Chiron) خیلی زیاد به نظر نمی‌رسد اما شرکت استون مارتین تاکید کرده که خودروی جدید، نسبت قدرت به وزن یک به یک خواهد داشت. به این ترتیب حدس می‌زنیم که وزن خودرو حدود 1130 کیلوگرم باشد اما اخبار منتشر شده حاکی از آن است که این هایپرکار بریتانیایی حتی سبک‌تر از این خواهد بود و وزنی برابر با 1030 کیلوگرم دارد.

استون مارتین والکری به منظور کاهش وزن، دارای مونوسل فیبرکربنی و سیستم باتری هیبریدی سبک‌وزن ساخت ریماک خواهد بود و نشان استون نصب شده در دماغه خودرو نیز کمتر از یک میکرون ضخامت و تنها چند میلی گرم وزن دارد. قرار است تنها 150 دستگاه از این ابرخودرو ساخته شود و 25 دستگاه دیگر نیز برای استفاده در پیست ساخته خواهد شد. به نظر می‌رسد که مدل‌های مخصوص پیست مدل Valkyrie دارای پکیج آیرودینامیک بیشتری شامل اسپلیتر جلوی بزرگ‌تر، بال عقب و ارتفاع کمتر خودرو باشد.

استون مارتین والکری

استون مارتین Valkyrie در سال 2019 میلادی وارد خط تولید می‌شود و حتی تاکنون هیچ پروتوتایپ یا نمونه اولیه‌ای از آن ساخته نشده است. پیش‌بینی می‌شود یک دستگاه از این ابرخودروی بریتانیایی در سال آینده تکمیل شده و نسخه تولیدی آن در مسابقه 24 ساعته لمانز به صورت رسمی معرفی شود.

گالری عکس های استون مارتین والکری

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*