اینترنت نامحدود ADSL

اینترنت نامحدود ADSL از ماه آینده ارائه می‌شود؛ پایان فروش اینترنت حجمی

محمود واعظی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران از پایان فروش اینترنت حجمی و ارائه اینترنت نامحدود ADSL از ماه آینده و قبل از پایان دولت یازدهم خبر داد.

محمود واعظی همزمان با پایان ماه رمضان و فرا رسیدن عید فطر، در صفحه شخصی خود در اینستاگرام وعده داد موضوع نارضایتی کاربران اینترنت برای اتمام زودهنگام حجم اینترنت ای دی اس ال حل شود. وی همچنین از پایان فروش اینترنت حجمی و آغاز ارائه سرویس اینترنت نامحدود ADSL تا پایان دولت یازدهم خبر داد.

اینترنت نامحدود ADSL

ارسال مصوبه اینترنت نامحدود ADSL به کمیسیون تنظیم مقررات

واعظی در پست اینستاگرامی خود نوشت:

همان‌طور که وعده داده بودم، بسته های اینترنتی جدید توسط اپراتورها ارائه شده و جهت حمایت از تولید داخلی و رعایت حقوق مصرف‌کنندگان از سازمان تنظیم مقررات خواستم تا ضمن بررسی شرایط بازار، مصوبه‌ای به منظور پایان فروش اینترنت در بازار اینترنت ثابت و آغاز ارائه سرویس اینترنت نامحدود ADSL در این بخش تهیه و تا پیش از پایان دولت یازدهم برای تصویب به کمیسیون تنظیم مقررات ارائه کند.

گفتنیست که نحوه فروش اینترنت پرسرعت خانگی تاکنون انتقاد و نارضایتی‌های بسیار زیادی را در میان کاربران اینترنت به وجود آورده است. وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران پیش از این در مورد نارضایتی کاربران اینترنت از بسته های اپراتورها گفته بود که بسته‌های تشویقی اپراتورها طبق قانون دارای زمان بوده و پس از انقضا، حدف خواهند شد. البته از طریق رگولاتوری با اپراتورها هماهنگ شده تا قبل از عید فطر، بسته‌های مشابهی ارائه کنند که مشکلی برای کاربران ایجاد نشود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. اقا تعرفه هر گیگ اینترنت ADSL خانگی و موبایل واقعا بالاست همه کس نمیتونن بخرند خواهشن قیمتارو بیارید پایین حداقل هر گیگ هزارتومان بشه .. بعد طوری باشه ADSL رو خط دیتای موبایل بشه استفاده کرد مثلا اینترنت مخابرات روی خط همراه اول… تعرفه ها خیلی بالاست

  2. همه جای دنیا adsl نا محدوده و حجمی نیست . فقط اینتر نت موبایله که خیلی از جاها حجمیه ! ولی adsl هیچ جا حجمی نیس

  3. اینترنت تو همه جا رایگان هس تو ایران باید برا ۱گیگ ۱۰تومان خرج کنی:|

  4. احتمالا یه خوابی واسه پولمون دیدن. همش باید التماسشونو بکنیم تا بزارن یکمی شبیه مردم دنیا بشیم.

  5. واقعا؟؟!!!!!!!!!!!!!!! مگه میشه؟مگه داریم؟ من یکی تا خودم نبینم باور نمیکنم اگر هم بشه حتما یه قیمت بالا میذارن روش. تو این مملکت چیزی که ارزش نداره رضایت مردمه