سامسونگ به دنبال عرضه گلکسي نوت 7 اينچي است

شرکت سامسونگ اخيرا خيلي پر کار شده و ما هميشه بايد منتظر ورود محصولات جديد اين شرکت خوشنام کره اي باشيم  . حال بر اساس اعلام سايتهاي خبري به نظر مي رسد سامسونگ مي خواهد بعد از گلکسي نوت 2 ، يک مدل ديگر از سري گلکسي با صفحه نمايش بين 7 تا 9 اينچ را توليد کند

به گزارش Blue Ringer قرار است دو گلکسی نوت 7 اینچی روانه بازار شوند که هر دو مدل با نام های GT-N5100 و GT-N5110 گواهینامه DLNA یا همان Digital Living Network Alliance است را دریافت کرده اند .

یک توضیح مختصر در باره DLNA
احتمالا اگر محصولات جدیدی در یکی دو سال اخیر خریداری کرده اید نظیر تلویزیون، تبلت، تلفن همراه و غیره با عبارت پشتیبانی از DLNA رو به رو شده اید؟ DLNA  مخفف Digital Living Network Alliance است که ترجمه کلمه به کلمه فارسی آن می‌شود "اتحادیه شبکه زندگی دیجیتالی". در واقع DLNA استانداردی است که توسط تولیدکنندگان لوازم الکترونیکی استفاده می‌شود تا برای لوازم الکترونیکی موجود در یک خانه، امکان به اشتراک گذاری محتویات رسانه‌ای دیجیتالی (مانند فیلم، عکس و موسیقی) در یک شبکه خانگی بوجود آید به طوری که مشکلی در هماهنگی در پخش و اجرای انواع فایل‌ها در دستگاه‌های مختلف وجود نداشته باشد. Digital Living Network Alliance استانداردی برای ارتباط بین دستگاههای دیجیتال با مصرف خانگی روی بستر شبکه‌های تحت آی پی است. امروزه محصولاتی چون لپتاپ، گوشی‌های تلفن همراه، تلویزیون، دستگاههای پخش صوتی، گیرنده‌های ماهواره‌ای و … تحت این استاندارد قرار دارند.

DLNA‌ یا همان Digital Living Network Alliance و یک ائتلاف شامل ۲۵۰ شرکت تولیدکننده ابزارهای دیجیتالی است که در سال ۲۰۰۳ توسط سونی پایه‌گذاری شد. این ائتلاف وظیفه استانداردسازی فناری DLNA‌ را دارد. هم اکنون DLNA شامل بیش از ۲۴۵ شرکت مختلف می شود. این شرکت ها، تولید کننده های شاخه های الکترونیک، کامپیوتر و وسایل موبایل هستند. DLNA همچنین شامل بسیاری از شرکت های تولید کننده قطعه ها و نرم افزارهای مرتبط نیز می شود.شرکت های عضو DNLA بدنبال ساخت محصولاتی هستند که سازگار با استانداردهای و مشخصات DLNA باشد تا با محصولات دیگر تولید کننده های عضو سازگار باشد.

براساس شایعات، این دستگاه ها دارای صفحه نمایشی HD و همان پردازنده ای می باشند که در اسمارت فون Samsung Galaxy S III استفاده شده است. این گلکسی نوت هاي جدید احتمالا دارای پردازنده ۱.۶ گیگاهرتزی EXYNOS 4412 می باشند. متاسفانه اطلاعات بيشتري تا اين لحظه منتشر نشده است . در روزهاي آينده با گجت نيوز همراه باشيد


منبع : en.gadgetnews.net

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*