اکشن لانچر

نسخه 25.2 اکشن لانچر با امکاناتی تازه منتشر شد + لینک دانلود مستقیم

اگر شما هم از جمله طرفداران پرشمار اکشن لانچر (Action Launcher) هستید، احتمالا از شنیدن این خبر خوشحال خواهید شد که این لانچر اخیرا با دریافت به‌روزرسانی بزرگی، قابلیت‌های جدید و پیشرفت‌ها قابل‌توجهی به همراه آورده است.

در ابتدا باید گفت که توسعه‌دهندگان این لانچر اعلام کردند نام برنامه به طور خاص از اکشن لانچر 3 به اکشن لانچر تبدیل شده و در راستای این تغییر، آیکون جدید و البته مناسب‌تری برای آن در نظر گرفته شده است.

یکی از ویژگی‌های تازه‌ای که همراه نسخه‌ی جدید به ارمغان آمده است، آیکون جدید و متحرکی برای برنامه ساعت گوگل (Google Clock) است که هم‌اکنون در اختیار کاربران اکشن لانچر قرار گرفته. ساعت جدید را نیز می‌توان به عنوان یک ویجت مستقل استفاده کرد که البته به نسخه‌ی اندروید حداقل لالی پاپ نیاز دارد.

اکشن لانچردر این آپدیت، لانچر یاد شده شباهت محسوسی به پیکسل لانچر گوگل پیدا کرده است و  از مزایای نسخه‌ی جدید، استایل خاص رابط کاربری آن برای نمایش میانبر‌های اپلیکیشن‌ها است. علاوه بر این، توسعه‌دهندگان تصمیم گرفته‌اند بعضی از قابلیت‌های پولی را به شکل رایگان ارائه کنند تا لانچر هجوم کم‌تری نسبت به متقاعد کردن کاربر برای خرید نسخه‌ی پرمیوم  داشته باشد.

مصرف باتری یکی از مواردی است که در این به‌روزرسانی تغییرات رو به رشدی داشته است و عملکرد بهتری در اسکرول کردن میان صفحات نیز به نمایش می‌گذارد.

در نهایت این به‌روزرسانی شامل بر طرف سازی و رفع اشکالات سطحی است و پیشرفت‌هایی در کارکرد کلی اپلیکیشن می‌شود. برای دریافت آخرین نسخه‌ی اکشن لانچر از پلی استور می‌توانید به این لینک مراجعه کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*