مقاومت گلکسی اس 8 در برابر روغن داغ

تست مقاومت گلکسی اس 8 در برابر روغن داغ ؛ سرخ کردن پرچمدار سامسونگ!

تست مقاومت گلکسی اس 8 در برابر روغن داغ که به تازگی انجام گرفته، نشان می‌دهد که نباید گول ظاهر پرچمدار جدید سامسونگ را خورد. اگرچه Galaxy S8 به نظر بسیار ظریف و شکننده می‌آید، اما توانایی خوبی برای محافظت از خود دارد.

پرچمداران سامسونگ همیشه در کانون توجه قرار دارند، به همین دلیل برای مشخص شدن توانایی‌شان در بخش‌های مختلف، تست‌های گهگاه عجیب و غریبی بر روی آن‌ها انجام می‌شود. در تست مقاومت گلکسی اس 8 در برابر خط، آتش و خم‌شدن مشخص شد این گوشی موبایل برخلاف ظاهر ظریفش، کاملا تنومند طراحی شده است. یکی دیگر از اتفاقاتی که ممکن است برای هر دستگاه رخ بدهد، افتادن در درون روغن داغ است.

یک کاربر اسکاتلندی برای مشاهده عکس‌العمل پرچمدار جدید سامسونگ در برابر این اتفاق دست به کار شد و تصمیم گرفت برای پیش غذای خود، گلکسی اس 8 را سرخ کند! وی این گوشی موبایل را در حالی که روغن در حال جوشیدن بود و حدود 200 درجه سانتیگراد حرارت داشت، در درون ظرف انداخت.

نتیجه تست مقاومت گلکسی اس 8 در برابر روغن داغ

در کمال تعجب می‌توان دید دستگاه بعد از بیرون آمدن از ظرف روغن، با وجود انباشته شدن لایه‌هایی از چربی بر روی آن همچنان کار می‌کند، چرا که این کاربر توانست با آن تماس بگیرد. البته بر روی نمایشگر، قسمتی به صورت طلایی رنگ در آمده بود. همچنین حسگر اثر انگشت به طور کامل سرخ شد! در هر صورت خیال کاربران گلکسی S8 از این بابت راحت شده است. در صورت رها شدن گوشی موبایل در آب، به دلیل مقاومت آن در برابر نفوذ آب هیچ اتفاقی نخواهد افتاد، اما با سقوط آن در ظرف در حال پخت، نمی‌توان به صورت قطعی وضعیت را پیش‌بینی کرد.


پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. برترین سوپر اسمارت فون فوق لوکس در سال 2017