گوشی دو دوربینه ایسوس زنفون پگاسوس 4A

گوشی دو دوربینه ایسوس زنفون پگاسوس 4A : مشخصات فنی، قیمت و هرآنچه باید بدانید

ایسوس زنفون پگاسوس 4A گوشی دو دوربینه ایسوس است که به زودی معرفی میشود. Asus Zenfone Pegasus 4A از سخت افزار میان رده و قیمت 263 دلاری برخوردار خواهد بود.

ظاهرا ایسوس قصد دارد از یک گوشی جدید مجهز به دوربین دوگانه رونمایی کند، چرا که امروز مشخصات فنی، قیمت، تصاویر و حتی نام این گوشی به بیرون درز پیدا کرد؛ البته ما نمی‌توانیم به صورت کامل این گزارش را تایید کنیم.

گوشی که امروز در فضای مجازی رویت شده، ایسوس زنفون پگاسوس 4A است که در قاب پشتی خود از یک دوربین دوگانه میزبانی می‌کند. البته به خاطر داشته باشید که این تصاویر همگی رندرهای سه بعدی هستند. تولیدکنندگان چینی و تایوانی برای تلافی گرفتن از تمامی گوشی های نامتعارفی که امسال دیدیم، نظیر گلکسی اس 8، ال جی جی 6 و اسنشال فون از آیفون اپل پیروی کرده و دنباله رو آن بودند. ایسوس زنفون پگاسوس 4A نیز حاصل همین تفکر است و سازنده تایوانی از دوربین دوگانه بر روی قاب پشتی گوشی خود استفاده کرده است.

مشخصات فنی ایسوس زنفون پگاسوس 4A

مشخصات فنی به بیرون درز پیدا کرده از این گوشی، خبر از محصولی میان رده می‌دهد و ظاهرا ایسوس طراحی محصول میان رده‌ای خود را فدای قیمت پایین‌تر نکرده است. بنابراین با یک طراحی خود در رده میانی طرف هستیم. ایسوس زنفون پگاسوس 4A به یک نمایشگر 5 اینچی با وضوح HD (که یک لول پایین‌تر از گوشی هایی با وضوح Full HD است) مجهز شده است. یک چیپست 4 هسته‌ای MT6737V مدیاتک همراه با رم 3 گیگابایت، حافظه داخلی 32 گیگابایت، دوربین دوگانه 13/8 مگاپیکسلی بر روی قاب پشتی، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی، یک باتری با ظرفیت 4100 میلی‌آمپر ساعت و همچنین سیستم عامل اندروید نوقا 7، دیگر مشخصات این گوشی موبایل تایوانی را تشکیل می‌دهند.

هرچند هیچ چیز این گوشی بد نیست، اما قیمت حدود 263 دلاری کار ایسوس زنفون پگاسوس 4A را برای رقابت با گوشی های ارزان قیمت چینی بسیار سخت می‌کند. هرچند ما مشکوک به ارائه عملکرد یکپارچه دو دوربین پشتی برای ثبت افکت بوکه هستیم که در این صورت می‌توان گفت چنین قیمتی معقولانه است. از آنجایی که این گوشی به چیپست مدیاتک مجهز است، آن مانع از فروش گوشی جدید ایسوس در ایالات متحده می‌شود و در نتیجه پگاسوس ای 4 تنها در اروپا و آسیا به فروش خواهد رسید. احتمالا ایسوس اواخر ماه جولای را برای رونمایی از این محصول دو دوربینه خود انتخاب کرده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. قیمتش بسیار احمقانست بخصوص cpu 4 هسته ای مدیاتک