نمایشگاه هوایی پاریس سال 2017

نمایشگاه هوایی پاریس 2017 برگزار شد (گالری تصاویر)

نمایشگاه هوایی پاریس 2017 (Paris Air Show 2017) هفته جاری و در فرودگاه لو بورژه برگزار شد. در این نمایشگاه استارتاپ‌ها و همچنین بزرگترین شرکت‌ها در صنعت هوافضا حضور داشته و تلاش می‌کنند تا آخرین دستاوردهای خود را به رخ دیگر رقبا بکشند.

اگرچه پنجاه و دومین نمایشگاه هوایی پاریس از ابتدای هفته جاری آغاز شده بود، اما امکان بازدید توسط عموم مردم از روز جمعه فراهم شد. در آن‌سوی جمع‌های دوستانه‌ای که برای بستن قراردادهای سنگین تشکیل شده، با نگاه به آسمان صحنه‌های شاهکاری دیده می‌شود. اجرای حرکات آکروباتیک و نمایشی توسط هواپیماها بخشی جدانشدنی از نمایشگاه هوایی پاریس است.

نمایشگاه هوایی پاریس سال 2017 ، صحنه رقابت ایرباس و بویینگ

همانند همیشه رقابت اصلی در لو بورژه میان بویینگ و ایرباس است که در تلاشند خطوط هوایی بیشتری را به خرید هواپیماهای مسافربری خود مجاب کنند. بویینگ 737 مکس 9، که در ابتدای سال 2017 نخستین پرواز خود را انحام داد، از جمله هواپیماهایی بود که در این نمایشگاه بر فراز آسمان به پرواز در آمد. ایرباس نیز برای عقب نماندن از رقیب دیرینه خود، با بلند کردن هواپیمای A380 پلاس از روی زمین قدرتش در این صنعت را به نمایش گذاشت.

نمایشگاه هوایی پاریس سال 2017

البته در هر نمایشگاه هوایی، جذاب‌ترین لحظه‌ها به زمان پرواز هواپیماهای جنگی اختصاص دارند، لحظاتی که این بار به دست جنگنده جدید شرکت لاکهید مارتین رقم خورد. لاکهید مارتین اف – 35 لایتنینگ 2 (Lockheed Martin F-35 Lightning II) نمایش هوایی بسیار زیبایی را برای تماشاچیان رقم زد. به پرواز در آمدن یک پهپاد شبیه به خودرو و همچنین رونمایی از یک هلیکوپتر خودران از دیگر بخش‌های جذاب نمایشگاه هوایی پاریس 2017 به شمار می‌آیند. در گالری زیر می‌توانید دستاوردهای رونمایی شده در این رویداد هوایی بسیار بزرگ را مشاهده کنید.


پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*