گلکسی نوت 7 آر

انتشار قیمت و زمان عرضه احتمالی گلکسی نوت 7 آر

بر اساس گفته‌های یک رسانه کره‌ای، اکنون در جریان قیمت و زمان دقیق عرضه گلکسی نوت 7 آر (Galaxy Note 7R) قرار گرفته‌ایم. البته، ممکن است این گوشی موبایل در نهایت با نام گلکسی نوت اف ای (Galaxy Note FE) معرفی شود.

خبر عرضه نسخه جدید گلکسی نوت 7 مدت‌ها است شنیده می‌شود، اما سامسونگ تاکنون درباره زمان عرضه، قیمت حدودی و مخصوصا بازارهایی که این گوشی موبایل را دریافت خواهند کرد اظهار نظری نکرده است. با این حال، بر اساس اخباری که اخیرا توسط یک رسانه کره‌ای منتشر شده، زمان عرضه گلکسی نوت 7 آر هفتم جولای (شانزدهم تیر) خواهد بود.

تا پیش از این، بر اساس حجم انبوهی از شایعات منتشر شده قیمت این نسخه کمتر از 650 دلار تخمین زده می‌شد، اما بر اساس اخبار این رسانه نسخه جدید پرچمدار ناموفق سری نوت چیزی حدود 700 دلار قیمت خواهد داشت.

گلکسی نوت 7 آر

حتی برخی شایعات به این موضوع اشاره داشتند که به زودی، دو نسخه جدید از پرچمدار پیشین سری نوت در بازارهای کشور چین به فروش خواهند رسید. یکی از نسخه‌ها دارای باتری 3 هزار و دویست میلی‌آمپر ساعتی بوده و نسخه دیگر، همانند گلکسی نوت 7 اورجینال به یک باتری 3 هزار و پانصد میلی‌آمپر ساعتی مجهز خواهد شد. گفته می‌شد این دو گوشی موبایل به ترتیب 520 و 580 دلار قیمت دارند.

عرضه گلکسی نوت 7 آر به صورت محدود خواهد بود

البته تمامی این موارد شایعه و حدس و گمان هستند و هنوز پیرامون زمان، قیمت و بازارهای مقصد گلکسی نوت 7 آر هیچ خبری به صورت رسمی از سوی سامسونگ منتشر نشده است. گفته می‌شود از تعداد 3 الی 4 میلیون دستگاه برگشت داده شده به سامسونگ، تنها یک دهم آن‌ها بعد از تعمیر مجدد در بازارها فروخته خواهند شد. اگر این خبر درست باشد، حدود سیصد هزار دستگاه از این نسخه جدید تولید شده که فقط کفاف بازار کره جنوبی را خواهند داد و نباید در دیگر کشورها انتظار دیدن آن را داشته باشیم.

همچنین 700 دلار قیمتی بود که سامسونگ برای نسخه اورجینال گلکسی نوت 7 تعیین کرده بود. از طرفی دیگر، نه تنها این گوشی موبایل در باورها یک محصول شکست‌خورده بوده و برای تشویق کاربران به خرید آن باید قیمت را شدیدا کاهش داد، بلکه این دستگاه متعلق به سال 2016 است و تاکنون محصولات بسیار جدیدتری توسط خود سامسونگ و دیگر گوشی‌سازان عرضه شده‌اند. از همه مهمتر، نباید از رونمایی گلکسی نوت 8 چشم‌پوشی کرد که حدود دو ماه تا رویداد آن زمان باقی مانده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*