اولین گوشی مجهز به حسگر اثر انگشت نوری

ویوو اولین گوشی مجهز به حسگر اثر انگشت نوری را در کنگره جهانی موبایل شانگهای رونمایی می‌کند

بر اساس تیزر جدید کمپانی ویوو در کنگره جهانی موبایل شانگهای، این گوشی‌ساز تا کمتر از یک هفته دیگر اولین گوشی مجهز به حسگر اثر انگشت نوری را معرفی خواهد کرد.

مدتی قبل ویدیوی بسیار کوتاهی منتشر شد که نشان می‌داد نخستین گوشی حاوی اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر توسط شرکت گوشی‌ساز چینی ویوو عرضه خواهد شد. سه روز قبل از انتشار این ویدیو نیز اخباری مبنی بر عرضه اولین گوشی دارای حسگر اثر انگشت نوری به دست ویوو به گوش می‌رسید. به نظر برخی تحلیلگران، ویدیوی منتشر شده کاملا ساختگی و جعلی بوده است.

احتمالا اولین گوشی مجهز به حسگر اثر انگشت نوری در کنگره جهانی موبایل شانگهای معرفی می‌شود

با این حال، هنوز به نظر می‌رسد اولین گوشی مجهز به حسگر اثر انگشت نوری توسط ویوو عرضه خواهد شد، چرا که این شرکت مشغول کار بر روی این تکنولوژی بوده و محصول جدید خود را در تاریخ بیست و هشتم ژوئن (هفتم تیر) رونمایی خواهد کرد. کنگره جهانی موبایل شانگهای از روز بیست و هشتم ژوئن برگزار خواهد شد و گفته می‌شود تصویر زیر، به تیزر اختصاصی ویوو در این نمایشگاه اختصاص داشته و چند روز قبل‌ از برگزار این رویداد منتشر شده است.

عبارت “Unlock The Future” نشان می‌دهد باید منتظر معرفی یک قابلیت جدید مرتبط با نحوه باز کردن گوشی موبایل باشیم. با توجه به شایعات اخیر، می‌توان انتظار داشت این قابلیت، همان حسگر اثر انگشت نوری باشد.

اولین گوشی مجهز به حسگر اثر انگشت نوری

ویوو هنوز هیچ اظهار نظری درباره این شایعات نکرده است و ما تنها با یک پوستر مواجه هستیم. اگر این خبر صحت داشته باشد، ویوو از نظر این تکنولوژی فوق‌العاده خاص پیشرو خواهد بود و سامسونگ و اپل حتی در صورت معرفی محصولاتی مجهز به این ویژگی در آینده نزدیک، بعد از ویوو قرار می‌گیرند. گلکسی نوت 8 و مخصوصا آیفون 8 محصولاتی هستند که بر اساس شایعات، به حسگر اثر انگشت نوری مجهز خواهند شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*