سرعت شارژ باتری وان پلاس 5

مقایسه سرعت شارژ باتری وان پلاس 5 و گلکسی اس 8 (ویدیو)

بعد از مقایسه سرعت شارژ باتری وان پلاس 5 (OnePlus 5) و گلکسی اس 8 مشخص شد جدیدترین پرچمدار چینی در این زمینه عملکرد بسیار خوبی دارد، به طوری که توانست بهترین پرچمدار سامسونگ را پشت سر بگذارد.

در اولین روزهای ظهور گوشی های هوشمند، کاربران تنها به میزان دوام باتری یک دستگاه اهمیت می‌دادند، اما امروز مدت زمانی که طول می‌کشد تا باتری یک گوشی موبایل از 0 تا 100 درصد شارژ شود نیز تبدیل به یکی از مهمترین فاکتورها شده است. شرکت‌های مختلف، تکنولوژی‌های گوناگونی را در این زمینه ارائه کرده‌اند؛ موتورولا تکنولوژی Turbo Charging را در محصولات خود و کوالکام تکنولوژی QuickCharge را در درون چیپست‌های خود پیاده‌سازی می‌کنند. تکنولوژی شارژ سریع وان پلاس نیز Dash Charge نام دارد.

سرعت شارژ باتری وان پلاس 5

تبلیغات گسترده درباره پرچمدار جدید این گوشی‌ساز چینی تمامی ندارد. در جدیدترین ویدیوهایی که توسط همین شرکت منتشر شده‌اند شاهد مقایسه سرعت شارژ باتری وان پلاس 5 با گلکسی اس 8 هستیم که از طرفی قدرت تکنولوژی Dash Charge را نیز نشان می‌دهد.

پیش از هر چیز لازم است ظرفیت باتری این دو دستگاه را در نظر بگیریم. ظرفیت باتری وان پلاس 5 برابر 3300 میلی‌آمپر ساعت و ظرفیت باتری گلکسی اس 8 برابر 3000 میلی‌آمپر ساعت است. در حالی که انتظار می‌رود دستگاه دارای ظرفیت باتری بیشتر، در زمانی یکسان به میزان کمتری (از نظر درصد) شارژ شود، طی پانزده دقیقه نخست، باتری وان پلاس 5 حدود 29 درصد و باتری گلکسی اس 8 حدود 20 درصد شارژ شدند. سرعت شارژ باتری وان پلاس 5 عالی به نظر می‌رسد. با گذشت نیم ساعت، در حالی که باتری پرچمدار جدید سامسونگ تنها 39 درصد شارژ شده بود، باتری وان پلاس 5 حدود 58 درصد شارژ داشت.

دومین ویدیوی نمایش سرعت شارژ باتری وان پلاس 5

در یکی دیگر از ویدیوها، سرعت شارژ باتری این دو گوشی موبایل حین اتصال آن‌ها به یک شارژر اتومبیل مورد ارزیابی قرار گرفت. با گذشت نیم ساعت، شارژ باتری وان پلاس 5 و گلکسی اس 8 به ترتیب به 43 و 12 درصد رسیده بودند. تفاوت میان بیشتر شارژرهای خودرو و همچنین Dash Charge مهمترین دلیل این فاصله بسیار زیاد عنوان شده است.

همانند نخستین نمونه تصاویر دوربین وان پلاس 5، این ویدیوها نیز توسط خود شرکت سازنده منتشر شده‌اند. بهتر است نتیجه‌گیری نهایی را به زمان مقایسه سرعت شارژ باتری وان پلاس 5 با دیگر پرچمداران توسط رسانه‌های خبری موکول کنیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. باتری وان پلاس، 3300 هه. نه 3500!
    چرا این قدر اشتباه!