تبلت های جدید کداک

تبلت های جدید کداک در همکاری با آرکاس رسما معرفی شدند

روز گذشته، تبلت های جدید کداک با نام‌های کداک تبلت 7 (Kodak Tablet 7) و کداک تبلت 10 (Kodak Tablet 10) در همکاری با کمپانی فرانسوی آرکاس معرفی شدند.

اگرچه این محصولات جدید نام کداک را یدک می‌کشند، اما آرکاس مسئولیت تولید، فروش و توزیع آنها را بر عهده دارد.

از نظر سخت افزاری تفاوت چندانی میان تبلت های جدید کداک وجود نداشته و سازندگان از تراشه MTK8321 مدیاتک با پردازنده‌ای 4 هسته‌ای و 1.3 گیگاهرتزی، 1 گیگابایت رم، دوربین پشتی 8 مگاپیکسلی و دوربین جلویی 2 مگاپیکسلی در هر دو آنها استفاده کرده‌اند. به علاوه، این تبلت ها با نرم افزارهای از پیش نصب‌شده “Cyberlink” به منظور ویرایش ویدیوها و تصاویر، پشتیبانی از کارت حافظه تا حداکثر ظرفیت 64 گیگابایت و دو سیم کارت به صورت همزمان در اختیار کاربران قرار خواهند گرفت. هرچند، مورد آخر تنها به شبکه +HSPA با سرعت 21 مگابیت بر ثانیه محدود است.

به گفته سازندگان، کداک تبلت 7 با بهره‌گیری از یک باتری 2500 میلی‌آمپر ساعتی و 16 گیگابایت حافظه داخلی قرار است با قیمت 79.99 یورو روانه بازار شود. کداک تبلت 10 با صفحه نمایشی 10.1 اینچی، باتری 6 هزار میلی‌آمپر ساعتی و 32 گیگابایت حافظه داخلی نیز 119.99 یورو قیمت دارد. علاقه‌مندان می‌توانند این محصولات جدید را از آخرین روزهای ماه جاری میلادی در رنگ‌های مشکی و زرد (Kodak Yellow) خریداری کنند.

تصاویر تبلت های جدید کداک

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*