تست مقاومت نوکیا 3310 جدید

تست مقاومت نوکیا 3310 جدید ؛ تازه وارده خاطره انگیز زیر شکنجه (ویدیو)

در ویدیوی تست مقاومت نوکیا 3310 جدید (Nokia 3310 2017) می‌توان توانایی این گوشی موبایل در برابر انواع صدمات همچون خط و خش و ضربه را مشاهده کرد.

گوشی موبایل نوکیا 3310 اورجینال که زمان عرضه آن به سال 2000 برمی‌گردد، به عنوان یک دستگاه جان‌ سخت شناخته می‌شد که برای محافظت از خود، شکستن گردو و یا هر کار دیگر می‌توانستید از آن استفاده کنید! تست مقاومت معمولا بر روی پرچمداران انجام می‌شود، چرا که گوشی های موبایل ساده در حالت عادی محکم بود و حتی در صورت صدمه دیدن، خسارت مالی زیادی به کاربر وارد نمی‌شود.

تست مقاومت نوکیا 3310 جدید

تست مقاومت نوکیا 3310 جدید نشان داد این محصول همچون نسخه اورجینال جان سخت نیست

اما تست مقاومت نوکیا 3310 جدید از آنجایی اهمیت پیدا می‌کند که این مدل، نسخه جدید جان سخت‌ترین گوشی موبایل نوکیا محسوب می‌شود و در واقع می‌‎‎خواهیم از نظر این فاکتور، آن را با نسخه اورجینال مقایسه کنیم. متاسفانه در همین ابتدا باید بگوییم نتایج کاملا ناامیدکننده هستند. حتی پیش از آنکه آزمایش آغاز شود، آثاری از خط و خش بر روی بدنه دیده می‌شوند که ناشی از برخوردهای عادی گوشی موبایل با دیگر اشیا پیرامون خود همچون دسته کلید هستند. در زمان تلاش به منظور خط انداختن بر روی نوکیا 3310 سال 2017 به وسیله یک چاقوی دارای درجه سختی 5، این دستگاه هیچ مقاومتی از خود نشان نداد.

اگر بعد از شنیدن خبر معرفی نسخه سال 2017 نوکیا 3310 به خاطر امکان خرید مجدد یک گوشی بسیار جان سخت خوشحال شدید، این ویدیو کاملا شما را ناامید خواهد کرد. نوکیا 3310 جدید گوشی موبایل زیبا و جذابی است که ممکن است خاطرات گذشته شما را مخصوصا حین ماربازی تداعی کند، اما در هر صورت بهتر است به امید داشتن یک دستگاه دارای بدنه محکم به سراغ آن نروید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. این گوشی دارای نقطه ضعف های دیگر هم هست مثل 2G بودن شبکه ارتباطی که باید به 3Gیا4G ارتقاء پیدا کند،دومین نقطه ضعف حافظه داخلی بسیار ناچیز 16 مگابایتی هست که باید حداقل به 1یک یا 2گیگابایت ارتقاء پیدا کند برای نصب بازی یا برنامه های ساده مثل فیسبوک ،توئیتر یا تلگرام در آینه و نصب بازی های جدید باید بگم با قیمت ۲۵۰/۰۰۰تا ۲۸۰/۰۰۰دویست و پنجاه هزارتومانی آن از این گوشی نوکیا کاملاً نا امید شدیم!!!

  2. خیلی ها منتظر این ویدئو بودند مخصوصاً هواداران و طرفداران نوکیا!که بالاخره از طریق سایت شما یعنی گجت نیوز برای اولین بار پخش شد،ممنون از گجت نیوز بابت پخش ویدئو میزان مقاومت بدنه ۳۳۱۰جدید،جالبه که در قالب یک ویدئو گوشی ۳۳۱۰ جدید و قدیمی را باهم تحت تست و آزمایش میزان غیر قابل تخریب بودن و استقامن بدنه و سخت افزار قرار دهید که بسیار هم جالب و پرطرفدار میتونه باشه، ممنون