پنل نمایشگر وان پلاس 5

انتشار اطلاعاتی درباره پنل نمایشگر وان پلاس 5

پنل نمایشگر وان پلاس 5 (OnePlus 5) دقیقا با پنل صفحه نمایش به کار رفته در وان پلاس 3 تی یکسان است. این نتیجه‌ای است که از ارزیابی پرچمدار جدید وان پلاس در نرم افزار AIDA64 به دست آمده است.

بعد از ارزیابی وان پلاس 5 در نرم افزار AIDA64 مشخص شد پنل AMOLED این گوشی موبایل از نوع S6E3FA5 است که پیش از این در وان پلاس 3 تی استفاده شده بود. البته، تنها پنل این دو دستگاه با یکدیگر یکسان است و به عقیده شرکت سازنده، نباید از نظر مشخصات فنی، صفحه نمایش وان پلاس 5 و وان پلاس 3 تی را یکسان دانست.

اما این یک تغییر مهم در مقایسه با وان پلاس 3 محسوب می‌شود، چرا که در آن از پنل FA3 استفاده شده بود. هنوز به صورت دقیق مشخص نشده چه تفاوت‌هایی میان FA3 و FA5 وجود دارد. با حال، بر اساس اعداد و ارقام و دیگر مشخصات فنی نمی‌توان تفاوت خاصی میان صفحه نمایش وان پلاس 3 تی و وان پلاس 5 پیدا کرد.

پنل نمایشگر وان پلاس 5

کاهش روشنایی پنل نمایشگر وان پلاس 5

در نخستین بررسی‌های تخصصی مشخص شد حداکثر میزان روشنایی صفحه نمایش وان پلاس 5 کمتر از وان پلاس 3 تی است و همچنین در زمان قرارگیری زیر نور مستقیم آفتاب عملکرد ضعیف‌تری دارد. حداکثر میزان روشنایی نمایشگر وان پلاس 3 تی نیز در مقایسه با وان پلاس 3 کاهش پیدا کرده بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*