بازي خور ها آماده براي استارت ، Most Wanted 2012 نهم آبان در دسترس + عکس و ويديو

سرانجام بعد از مدت طولاني کمپاني EA تصميم به ساخت نسخه دوم اين بازي به ياد ماندني کرده است و شمارش معکوس براي عرضه اين بازي آغاز شده.شرکت EA زمان عرضه اين بازي را 30 اکتبر ( 2 روز ديگر ) براي کنسولهاي Xbox360 , Ps3 و Pc اعلام کرده و پيش فروش آنلاين آن نيز آغاز شده است.در ادامه با توضيحات تکميلي ، تصاوير محيط بازي و همچنين تريلر و ويديوي گيم پلي بازي با گجت نيوز همراه باشيد.

تصاويري از محيط بازي :

{photo}91/08/07/nfs-most-wanted-2012-1{/photo}

کمپاني EA  اعلام کرده است که ميخواهد با ساخت نسخه جديد اين بازي خاطرات گذشته را زنده کند ، طراحان و مديران اين پروژه اعلام کردند Most Wanted 2 ميتواند يکي از بهترين بازي هاي racing براي کنسول XBOX360  در چندين سال اخير باشد و ما ميخواهيم اين را ثابت کنيم. تنها جزئياتي که مديران ساخت بازي به آن اشاره کردن اين است که شما در NFS MW2 شاهد مسابقات هيجان انگيز ، فرار از دست قانون ، به هم ريختن خيابانها و عبور از بين ماموران پليس و ضرب و شتم کردن ماشينهايي که در مسير شما قرار دارند کرده است ، اين همان گيم پلي است که شما در نسخه قبلي به چشم ديديد و اينبار ميخواهيم همان اتفاقات را براي شما به نمايش بگذاريم ام اينبار با اتوموبيل هاي جديد ، گرافيک زيبا , داستاني خطي و هيجان انگيز ، اميدواريم بتوانيم خاطره بازي MW  را براي گيمر ها تازه کنيم.

اين نسخه از بازي هاي Need For Speed را ميتوان گفت که يک بازي racing open world  خواهد بود که شما در بازي با تعقيب و گريزهاي زيبا و درنهايت گذر از ميانبرها و مسيرهاي انحرافي که پيروزي را راحتر ميکند براي شما به ارمغان بياورد وجود دارد. در بازي شاهد پرش هاي طولاني که در بازي رخ ميدهد خواهيم بود که بسيار چشم نواز خواهد بود. فيزيک بازي بسيار جالب خواهد بود و محيط بازي بسيار تخريب پذير و همچنين آسيب هايي که اتومبيلها از تصادفات خواهند ديد بسيار ظريف و زيبا طراحي شده اند. گرافيک بازي بسيار چشم نواز است و نورپردازي بازي در سطح بسيار خوبي است. بافتهاي ساختمانها, آسفالت و کف زمين, طراحي خود اتومبيلها بسيار جالب طراحي شده اند. محيط هاي بازي نسبتا وسيع خواهد بود و همچنين سيستم ذرات و گرد و خاک هم در سطح خوبي قرار دارد .

تريلر رسمي بازي :

در این بازی مثل بازی زیبا نسخه قبلی شاهد لیست سیاه خلافکاران هستیم. در سال ۲۰۰۵ NFS : Most Wanted  دارای ۱۵ نفر راننده خلافکار بود که باید از سدشان میگذشتید. رقابت ها و مسابقاتی که با این راننده ها داشتید بسیار جالب و جذاب بود و حالا نیز این لیست با اینکه به ۱۰ نفر کاهش پیدا کرده ولی قرار است تجربه ای متفاوت و فوق العاده برای مسابقه دهندگان داشته باشد که این لیست به شرح زیر میباشد:

طی مراحل بازی شما شاهد مناظره طبیعی از جمله کوهستان , دشت , خیابانها و … بسیار واقعی و دیدنی میباشد. قابلیت خرید یا ارتقاع ماشین با وسیله های موجود در فروشگاه و شخصی سازی قطعات و رنگ اتومبیلها هم در بازی نیز وجود دارد. اتوموبیل های درون بازی نزدیک به ۵۰ نوع ماشین مختلف است که بازی را جذابتر و از تکراری بودن ماشین و خسته کردن شما دور میکند. در بازی با وجود تعداد بسیار دوربین سرعتی که وجود دارد شما تمام حرکات اتومبیل خود را میتوانید زیر نظر بگیرید و تصادفاتی را که موجب نابودی اتومبیلهای دیگر میشود را کاملا ببینید. صداگذاری بسیار خوب اتومبیلها و درگیریها نیز نباید غافل شد که بسیار گوش نواز خواهد بود و بخش مولتی پلیر نیز شما را به رقابتی با دوستان خود دعوت میکند تا خود را با یک فرد یا چند فرد محک بزنید .

 

شرکت سازنده این بازی زیبا قصد دارد به کسانی که Need for Speed: Most Wanted را پیش خرید می کنند، مضامین ویژه ای هدیه کند. این افراد نسخه Limited Edition بازی را دریافت خواهند کرد که حاوی ماشین های ویژه ای برای بخش چندنفره است. همچنین این افراد می توانند دسترسی به  DLCهای Speed Pack ،Strike Pack و یا Power Pack داشته باشند. مضامین اضافی برای بخش چندنفره به شرح زیر هستند:
XPهای دو برابر و۲۰۱۲ Porsche 911 Carerra S: Optimized Aerodynamic Body  که یکی از پرسرعت ترین ماشین های Porsche هست.

ويديوي گيم پلي بازي :

چون این بازی DirectX10 و DirectX11 را ساپورت میکند از سیستم عامل XP پشتیبانی نمیکند و باید از ویندوز ۷ بهره ببرید همچنین این بازی ۲۰ گیگ فضای کافی برای نصب احتیاج دارد پس تا عرضه آن اگر فضای کافی در هارد خود ندارید به فکر خالی کردن جا برای این بازی زیبا باشید که به هیچ گونه نمیشود از این بازی گذشت.

تصاويري از محيط بازي :

{photo}91/08/07/nfs-most-wanted-2012-2{/photo}

این بازی زیبا در تاریخ ۳۰ October 2012 برای کنسولهای Xbox360 , Ps3 و Pc  عرضه میشود.

ضمنا نسخه موبايل اين بازي هم  همزمان با ارائه ي نسخه ي PC،Xbox و Play Station 3،براي  پلتفرم اندرويد و اي او اس هم منتشر ميشود و با گرافيکي خيره کننده،پا به گوشي هاي اندرويدي و اي او اس مي گذارد.

تصاويري از نسخه موبايل اين بازي :


منبع : needforspeed

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*