ایسوس زنفون 3

گزارش گجت نیوز از مراسم رونمایی دو گوشی ایسوس زنفون 3 و زنفون 3 مکس

شرکت تایوانی ایسوس از دو گوشی ایسوس زنفون 3 (ZenFone 3) و زنفون 3 مکس (ZenFone 3 Max) از خانواده گوشی‌های Zenfone 3 با حضور جمعی از اصحاب رسانه و مدیران این شرکت در تهران رونمایی کرد.

شرکت ایسوس یکی از برندهای مطرح برای کاربران ایرانی در زمینه سخت افزار است که چندسالی است وارد بازار موبایل ایران نیز شده و توانسته تا سهم مناسبی از این بازار را اغلب با محصولات میان‌رده و با قیمت مناسب به خود اختصاص دهد. این شرکت دو میان‌رده جدید از خانواده گوشی‌های ایسوس Zenfone 3 با نام‌های ایسوس زنفون 3 و ایسوس زنفون 3 مکس را در ایران رونمایی کرد و قرار است به زودی این تلفن‌های هوشمند اقتصادی روانه بازار شوند.

در مراسم رونمایی گوشی‌های جدید ایسوس، آقایان آرون مدیر توسعه بازار موبایل و تبلت ایسوس، پیام ابراهیمی مدیر فروش موبایل و تبلت شرکت ایسوس و سید هادی چاوشی مدیر توسعه شبکه فروش موبایل و تبلت ایسوس در اظهاراتی، به معرفی برند ایسوس و تاریخچه فعالیت آن و نیز معرفی محصولات تازه وارد این کمپانی یعنی اسمارت فون‌های ایسوس زنفون 3 (ZenFone 3) و زنفون 3 مکس (ZenFone 3 Max) پرداختند و در پایان به سوالات خبرنگاران پاسخ داده شد.

ایسوس جزو 5 فروشنده برتر بازار ایران می‌شود

 ایسوس زنفون 3

پیام ابراهی، مدیر فروش موبایل و تبلت ایسوس با معرفی برند ایسوس گفت:

شعار برند ایسوس، در جستجوی شگفتی هاست؛ شگفتی در عرضه فن آوری های جدید و پیشتاز در نوآوری ها تا با ارائه ابزارهای نوین، زندگی دیجیتال را تسهیل نماید. ایسوس دارای 17 هزار کارمند در سراسر جهان و بیش از 5 هزار و 500 نفر تیم تحقیق و توسعه بین‌المللی است. ایسوس در سال 2015 بالغ بر 14 میلیارد دلار درآمد داشته و با فروش بیش از 500 میلیون مادربرد در سراسر دنیا از سال 1989 تا به امروز توانسته است رتبه اول جهانی را کسب کند. تعداد فروش ایسوس به حدی بالاست که اگر تمامی این مادربردها به‌صورت زنجیره‌ای در کنار هم قرار گیرند، می‌توانند 4 بار کره زمین را دور بزنند.

ابراهی در ادامه صحبت‌های خود در رابطه با سبد محصولات ایسوس افزود:

ایسوس با 7 رکورد جهانی، بهترین فروش و بیشترین جایزه کارت گرافیک را به خود اختصاص داده و نوت بوک‌های 13 اینچی  zenbook ایسوس ، بالاترین سهم فروش نوت بوک‌ها را از آن خود کرده است. همچنین ایسوس دارنده رتبه یک نوت بوک‌های مصرفی در آسیا و رتبه 22 فروش جهانی است. به همین جهت در عرضه هر یک از محصولات، شرکت ایسوس سعی می‌نماید تا بالاترین رتبه‌ها را کسب کند.

مدیر فروش موبایل و تبلت ایسوس با اشاره به معرفی گوشی‌های موبایل سری ZenFone از سال 2014 خاطرنشان کرد:

این گوشی‌ها رتبه بهترین فروش در آسیای جنوب شرقی، تایوان و بازار ژاپن unlocked market)  را از آن خود کرده است؛ به طوری که حتی مجله فوربز در خصوص زنفون 3 دلوکس اعلام کرده که این گوشی ایسوس، تعریفی جدید از سوپر گوشی‌های اندرویدی را ارائه می‌دهد.

ابراهیمی در پایان صحبت‌های خود تاکید کرد که هدف ایسوس  در سال 2017 رسیدن به 5 برند اول در بازار موبایل ایران است.

 ایسوس زنفون 3

در ادامه مراسم سید هادی چاوشی، مدیر توسعه شبکه فروش موبایل و تبلت ایسوس در رابطه با مشخصات سخت فنی گوشی ایسوس زنفون 3 و ایسوس زنفون 3 مکس توضیحاتی را ارائه داد.

اسمارت فون ایسوس زنفون 3 دو ویژگی اساسی داد؛ یکی قدرت سخت افزاری مناسب در برابر رقبا مخصوصا در زمینه دوربین که یکی از بهترین اسمارت فون‌های مناسب عکاسی در رنج قیمتی خود است و دیگر ویژگی ایسوس زنفون 3 ظاهر بسیار زیبا و خاصی است که با حالت کریستالی و الماسی خود جذابیت بسیار بالایی دارد.

ایسوس زنفون 3

از جمله مشخصات فنی موبایل هوشمند ایسوس زنفون 3 باید به پردازنده هشت هسته‌ای اسنپدراگون 625 با فرکانس 2.0 گیگاهرتز، پردازنده گرافیکی آدرنو 506، صفحه نمایش 5.5 اینچی از نوع Super IPS + با وضوح تصویر فول اچ دی با تراکم پیکسلی 401 پیکسل در هر اینچ با لایه محافظتی گوریلا گلس 3 و قابلیت پشتیبانی از 10 لمس همزمان، 3 گیگابایت حافظه رم، 32 گیگابایت حافظه داخلی با قابلیت ارتقا به وسیله کارت حافظه جانبی تا 256 گیگابایت، دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی با دیافراگم 2.0 همراه با لرزشگیر دستی و فلاش LED دوگانه، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی، حسگر اثر انگشت قدرتمند با قابلیت بازکردن قفل گوشی در 0.2 ثانیه، باتری 3 هزار میلی آمپر ساعتی با قابلیت شارژ سریع  و سیستم عامل اندروید 7.0 نوقا همراه با نسخه جدید رابط کاربری اختصاصی شرکت ایسوس (Asus ZenUI 3.0) اشاره داشت.

ایسوس زنفون 3

بعد از ایسوس زنفون 3 به موبایل ایسوس زنفون مکس می‌رسیم. همانطور که از نام این گوشی پیداست، این گوشی دارای باتری بزرگ و با ظرفیت بالای 4100 میلی آمپر ساعت است تا به هیچ وجه به دنبال پاوربانک یا شارژر حتی در کارکردهای طولانی نباشید. لازم به ذکر است که این گوشی در عین سخت افزار مناسب و باتری قدرتمند، دارای بدنه‌ای فلزی با کیفیت ساخت بالا است که می‌توان آن را یک میان‌رده بسیار مناسب برای کارمندان و افرادی دانست که در طول روز کارکرد بالایی از یک گوشی دارند.

از جمله مشخصات سخت افزاری گوشی ایسوس زنفون 3 مکس باید به پردازنده هشت هسته‌ای اسنپدراگون 430 با فرکانس 1.4 گیگاهرتز، پردازنده گرافیکی آدرنو 506، صفحه نمایش 5.5 اینچی با وضوح تصویر فول اچ دی با تراکم پیکسلی 401 پیکسل در هر اینچ با قابلیت دریافت 10 لمس به صورت همزمان،  3 گیگابایت حافظه رم، 32 گیگابایت حافظه داخلی با قابلیت ارتقا به وسیله کارت حافظه جانبی تا 256 گیگابایت، دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی با دیافراگم 2.0 همراه با لرزشگیر دستی و فلاش LED دوگانه، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی، حسگر اثر انگشت قدرتمند با قابلیت بازکردن قفل گوشی در 0.3 ثانیه، باتری 4100 هزار میلی آمپر ساعتی با قابلیت شارژ سریع  و سیستم عامل اندروید 6.0.1 مارشمالو همراه با نسخه جدید رابط کاربری اختصاصی شرکت ایسوس Asus ZenUI 3.0 اشاره داشت.

قیمت ایسوس زنفون 3 و ایسوس زنفون 3 مکس در ایران

 ایسوس زنفون 3

گوشی هوشمند ایسوس زنفون 3 با قیمت 1 میلیون و 50 هزار تومان در رنگ سفید و مشکی و موبایل ایسوس زنفون 3 مکس نسخه 5.5 اینچی با قیمت 950 هزار تومان در رنگ خاکستری، تیتانیوم، رزگلد و طلایی شنی در بازار عرضه خواهد شد. این گوشی‌ها دارای گارانتی 18 ماهه حامی سرویس با تعویض کامل گوشی در دو هفته اول خریداری خواهند بود و به زودی به صورت گسترده به پشت ویترین فروشگاه‌‎های موبایل می‌روند.

چرا خانواده گوشی‌های ایسوس زنفون 3 دیر به ایران آمدند؟

سید هادی چاوشی، مدیر توسعه شبکه فروش موبایل و تبلت ایسوس در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر دلیل تاخیر عرضه گوشی‌های زنفون 3 در ایران گفت:

سیاست‌های ایسوس برای واردات گوشی‌های خانواده ایسوس زنفون 3 به دلایلی با تاخیر روبرو شد اما ما قصد داریم تا در آینده‌ای نزدیک گوشی‌های دیگر خانواده زنفون 3 از جمله ایسوس زنفون 3 دلوکس، ایسوس زنفون 3 زوم، ایسوس زنفون 3 اولترا و نسخه 5.2 اینچی ایسوس زنفون 3 مکس را وارد بازار کنیم و به علاقه مندان گوشی‌های ایسوس این نوید را می‌دهیم که بعد از معرفی ایسوس زنفون 4، ایران یکی از اولین کشورهای مقصد این گوشی برای رونمایی و عرضه باشد.

نظر شما در رابطه با گوشی‌های ایسوس زنفون 3 و ایسوس زنفون 3 مکس چیست؟ آیا این گوشی‌ها با قیمت‌های ذکر شده ارزش خرید دارند؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*