Vertu

TCL و Vertu در تولید گوشی هوشمند همکار شدند

ورتو (Vertu) کمپانی لوکس تولید گوشی هوشمند اهل بریتانیا است که محصولات خود را با بهترین مواد روکش و تولید می‌کند. در سمت مقابل تی‌سی‌ال (TCL) کمپانی اصالتا چینی است که به‌تازگی برند بلک بری را تصاحب کرده است. حال این دو شرکت قرار دادی را امضا کرده‌اند تا طی همکاری با یکدیگر، به تولید گوشی هوشمند بپردازند.

این دو شرکت در قراردادی که به‌تازگی منعقد کرده‌اند، قصد دارند 30 هزار موبایل لوکس را در خانه‌ی ورتو یعنی انگلستان به تولید برسانند که قیمت هر یک از 7500 پوند آغاز خواهد شد.

در ماه مارس بود که یک میلیونر ترک‌تبار به اسم Hakan Uzan کمپانی ورتو را به طور کامل خریداری کرد و این نخستین قرارداد رسمی کمپانی بریتانیایی پس از تغییر مالکیت است.

بر اساس این قرارداد 40 میلیون دلاری، TCL فناوری‌های پیشرفته‌ی خود را در اختیار ورتو قرار خواهد داد و این کمپانی تلفن‌های هوشمند دست‌ساز جدیدی را تولید خواهد کرد.

Vertuورتو در حال حاضر جدا از تلفن همراه به فروش محصولاتی چون هدفون، شارژر وایرلس و اسپیکر بلوتوث شهرت دارد و به‌زودی از همکاری‌های خود با سایر کمپانی‌های لوکس (مانند بنتلی) برای تولید محصولات جدید پرده‌برداری خواهد کرد.

دستگاه‌های جدید ورتو قرار است در ماه سپتامبر راهی بازارهای انگلستان، فرانسه، چین، روسیه، اروپا غربی، خاورمیانه و آسیا شوند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*