نازی ها

گنجینه‌ی عظیمی از نازی ها در آرژانتین کشف شد

پلیس فدرال آرژانتین اخیرا مجموعه قابل توجهی از متعلقات نازی ها را در حوالی بوینس آیرس کشف کرده است. این گنجینه تقریبا 75 قطعه را شامل می‌شود که به شکل مرموزی در اتاقی پنهان شده بود. گمان می‌رود موارد کشف‌شده متعلق به شخص آدولف هیتلر بوده باشد.

آن‌طور که گزارش‌شده، این کشف به دنبال جستجویی مربوط به آثار هنری دزدیده‌شده در هشتم ژوئن انجام‌شد و به یکی از بزرگ‌ترین اکتشافات آرژانتین بدل شده است. از آنجایی که پس از سقوط رایش سوم، آلمانی‌ها به بوینس آیرس پناه آوردند، پیدا شدن چنین محموله‌ی وسیعی آن‌چنان دور از ذهن نیست.

نازی هااز موارد کشف‌شده در این مجموعه می‌توان به سلاح کمری، تزیینات نظامی، لباس و چاقوهای تشریفاتی اشاره کرد. همچنین جعبه‌هایی پیداشده‌اند که نقش عقاب روی آن دیده می‌شود و مجسمه و نمادهای نازی ها نیز در میان آن‌ها وجود دارد.

نازی هاالبته در ابتدا ادعا می‌شد که این موارد ممکن است نسخه‌ی بازساخته شده باشند اما محققان معتقدند که آن‌ها اصلی هستند و وزیر امنیت آرژانتین نیز این موضوع را تایید کرده است.

نازی هایکی از دلایلی که مقامات بوینس آیرس را تا حدودی از اصل بودن وسایل مطمئن کرده، برخی از اقلام موجود در این مجموعه هستند که مهم‌ترین آن‌ها نگاتیو عکس رهبر نازی هاست. در این عکس آدولف هیتلر ذره‌بینی در دست گرفته که این ذره‌بین نیز در میان اشیا کشف شده وجود دارد.

نازی هابرخی از موارد مرموز و نگران‌کننده‌ای که در این مجموعه وجود دارند، وسایل پزشکی هستند که برای اندازه‌گیری سر انسان استفاده می‌شد. دانشمندان نازی در دهه 1930 با اندازه‌گیری سر مردم مختلف، نژادها را از یکدیگر تفکیک می‌کردند. این گنجینه همین‌طور تعدادی پازل و هارمونیکا را در خود جای‌داده که در راستای تبلیغ نازی در میان کودکان و نوجوانان استفاده می‌شد.

نازی ها

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. دوستون درد نکنه واقعا جالب بود