نخستین نمونه تصاویر دوربین وان پلاس 5

نخستین نمونه تصاویر دوربین وان پلاس 5 منتشر شدند

نخستین نمونه تصاویر دوربین وان پلاس 5 توسط خود وان پلاس ثبت و منتشر شده‌اند. بر اساس این عکس ها می‌توان درباره توانایی دوربین OnePlus 5 در بخش عکاسی قضاوت کرد.

دوربین دوگانه وان پلاس 5 علاوه بر اینکه همانند آیفون 7 پلاس به صورت افقی طراحی شده است، از نظر نحوه کارکرد نیز کاملا شبیه به آن است، چرا که دوربین هر دو گوشی موبایل از یک سنسور عادی در کنار یک سنسور تله فوتو تشکیل شده است.

این نوع از دوربین دوگانه بیش از همه برای ثبت تصاویر پرتره و اعمال افکت بوکه مناسب است. همچنین می‌توان تا دو برابر بزرگنمایی اپتیکال داشت، بدون اینکه کیفیت عکس پایین بیاید.

نخستین نمونه تصاویر دوربین وان پلاس 5

متاسفانه سنسور تله فوتو دوربین وان پلاس 5 در شرایط نوری نامناسب کارایی خود را از دست می‌دهد، چرا که گشودگی دریچه دیافراگم f/2.6 آن بسیار باریک بوده و نور کمی دریافت می‌کند. اما با کنار گذاشتن بزرگنمایی اپتیکال و همچنین عدم استفاده از حالت عکاسی پرتره در شرایط نوری ضعیف، می‌توان عکس‌های بسیار خوبی با دوربین این گوشی موبایل ثبت کرد، چرا که گشودگی دریچه دیافراگم سنسور اصلی آن f/1.7 بوده و نور بسیار زیادی را دریافت می‌کند.

نخستین نمونه تصاویر دوربین وان پلاس 5

نخستین نمونه تصاویر دوربین وان پلاس 5 توسط شرکت سازنده منتشر شده‌اند

نخستین نمونه تصاویر دوربین وان پلاس 5 توسط خود وان پلاس ثبت و منتشر شده‌اند، پس در بهترین حالت ممکن قرار دارند. به احتمال زیاد کاربران عادی قادر نخواهند بود چنین عکس‌هایی را با همین گوشی موبایل ثبت کنند. با این حال، باز هم این عکس‌ها ملاک خوبی برای قضاوت درباره توانایی دوربین این محصول در بخش عکاسی هستند. بهتر است امتیازدهی نهایی را به زمان انتشار نمونه عکس‌های ثبت شده توسط رسانه‌های خبری موکول کنیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*