آیا از قصد خرید یکی از گوشی های جدید نوکیا را دارید؟ کدام را می‌پسندید؟ (نظرسنجی)

آیا قصد خرید یکی از گوشی های جدید نوکیا را دارید؟ کدام را می‌پسندید؟ (نظرسنجی)

گوشی های جدید نوکیا توسط صاحب فنلاندی آنها در حال عرضه به بازارهای جهانی هستند. اما در صورتی که این محصولات به ایران آمد، آیا حاضر به خرید آنها هستید؟ کدام را بیشتر می‌پسندید؟

در حال حاضر، سه‌گانه نوکیا 3 (Nokia 3)، نوکیا 5 (Nokia 5) و نوکیا 6 (Nokia 6) در بازارهای فنلاند، فیلیپین و هند به صورت رسمی به فروش می‌رسند و بنا به وعده سازندگان، به زودی به سایر کشورها نیز خواهند رسید. از سوی دیگر، گوشی خاطره‌انگیز نوکیا 3310 (Nokia 3310) با شکل و شمایلی به‌روزتر عرضه شده و علاقه‌مندان قدیمی‌تر نوکیا را هدف قرار داده است.

آیا گوشی های جدید نوکیا شما را وسوسه کرده‌اند تا بخواهید بار دیگر داشتن اسمارت فونی با برند محبوب نوکیا را تجربه کنید؟

در این جمع، به نظر می‌رسد نوکیا 6 با صفحه نمایشی 5.5 اینچی و رزولوشن 1080 پیکسلی خود، بهتر از سایر اعضای خانواده ظاهر شده باشد. اما با همه این اوصاف، باز هم یک گوشی میان‌رده به حساب می‌آید (پرچمدار این کمپانی هنوز معرفی نشده است).

نوکیا 5 یک پله پایین‌تر از نسخه 6 گوشی های جدید نوکیا قرار گرفته و به صفحه نمایشی 5.2 اینچی با کیفیت 720 پیکسل مجهز است. با این حال، همانند نوکیا 6، از پردازنده نه‌چندان قدرتمند اسنپدراگون 430 قدرت گرفته و در آن از دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی به همراه دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی استفاده شده است.

در این بین، نوکیا 3 اقتصادی‌ترین گزینه است؛ صفحه نمایش این محصول همانند نوکیا 5 بوده اما با توجه به پردازنده 4 هسته‌ای و دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی خود، در دسته گوشی های رده‌پایین جای گرفته است. با این حال، اندروید 7 نوقا از نقاط قوت نوکیا 3 به حساب می‌آید.

آیا از قصد خرید یکی از گوشی های جدید نوکیا را دارید؟ کدام را می‌پسندید؟ (نظرسنجی)

نوکیا 3310 جدید هم علی‌رغم تحول در طراحی ظاهری خود نسبت به نسخه کلاسیک آن، باز هم یک گوشی معمولی از خانواده نوکیا بوده که طول عمر باتری فوق‌العاده‌ای دارد. شاید این محصول از نظر نرم‌افزاری قابلیت‌های چندانی نداشته باشد، اما به خوبی و با آنتن‌دهی بالا قادر به برقراری تماس صوتی‌ست. البته بازی خاطره‌انگیز مار نوکیا (Snake) را نیز فراموش نکنید!

شاید بسیاری از شما منتظر گوشی رده‌بالا و پرچمدار نوکیا 9 باشید. صحبت از پردازنده اسنپدراگون 835 و دوربینی با لنزهای قدرتمند و باکیفیت کارل زایس در این گوشی هوشمند کافی‌ست تا چشم‌های زیادی منتظر رونمایی از دردانه فنلاندی‌ها باشد.

کمپانی HMD راه زیادی در پیش دارد تا بتواند قدرت از دست رفته این برند محبوب را مجددا زنده کرده و گوشی های جدید نوکیا را به جایگاه اصلی خود بازگرداند. نظر شما در این خصوص چیست؟ آیا نوکیا خواهد توانست همانند سال‌های نه‌چندان دور، بازار تلفن همراه دنیا را تصاحب کرده و علاوه بر قرارگرفتن در دست کاربران، دل آنها را نیز برباید؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. ارزش خرید بالایی دارن حالا باید بیاد ببینیم چی میشه منکه به nokia6 رای دادم

    • به نظر من اگه نوکیا 9 همینی باشه که حرفاشو زدن خیلی گوشی خر و قویی هست … من گوشی باز نیستم اما اینجوری که از قدیم نوکیا داشتم و باهاش کار کردم اگه ساختش مث همون قدیمیاش باشه واقعا نسبت به قیمتی که میده عااالیه