تاریخ رونمایی Galaxy Note 8

تاریخ رونمایی Galaxy Note 8 مشخص شد

تا پیش از این، عقیده بر این بود که تاریخ رونمایی Galaxy Note 8 در ماه آگوست باشد، اما اکنون به اطلاعات دقیق‌تری در این باره دست پیدا کرده‌ایم. زمان رونمایی گلکسی نوت 8 ممکن است پیش از برگزاری نمایشگاه IFA باشد.

بر اساس یک گزارش جدید، سامسونگ گلکسی نوت 8 را در روز بیست و ششم آگوست (چهارم شهریور) و طی برگزاری یک رویداد در شهر نیویورک معرفی خواهد کرد. بر اساس بسیاری از شایعات، قرار است تا پرچمدار جدید سری نوت در نمایشگاه IFA 2017 شهر برلین، که بین یکم تا ششم سپتامبر (دهم تا پانزدهم شهریور) برگزار خواهد شد، رونمایی شود، اما گزارش جدید این خبر را کاملا رد می‌کند.

این تاریخ را باید قبل از رونمایی آیفون 8 و بعد از عرضه گلکسی نوت 7 جدید دانست. در این گزارش علاوه بر تاریخ رونمایی به بخشی از مشخصات فنی گلکسی نوت 8 نیز مجددا اشاره شده است. این گوشی موبایل دارای یک صفحه نمایش 6.3 اینچی از نوع Infinity Display بوده و به یک دوربین دوگانه مجهز خواهد شد.

تاریخ رونمایی Galaxy Note 8

تاریخ رونمایی Galaxy Note 8 پیش از برگزاری نمایشگاه IFA شهر برلین است

قرارگیری یک دکمه فیزیکی اختصاصی برای فراخوانی دستیار بیکسبی و مجهز شدن به قلم S-Pen دارای قابلیت‌های جدید، از دیگر ویژگی‌های این پرچمدار است. بر اساس این گزارش، خبری از حسگر اثر انگشت نوری نیست و این بار نیز سامسونگ، این سد امنیتی را در پنل پشتی گوشی موبایل تعبیه خواهد کرد. تنها تفاوت اصلی آن، قرارگیری حسگر اثر انگشت در میانه‌های پنل پشتی است، به جای اینکه همچون گلکسی اس 8 در کنار دوربین قرار بگیرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. قطعا بهترین گوشی سال 2017 میشه.با آغوش باز از منفی دادن ضد سامسونگی ها هم استقبال می کنم