بهترین اپراتورهای ثابت و سیار سال 95

رتبه بندی بهترین اپراتورهای ثابت و سیار سال 95 منتشر شد

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، نتایج رتبه بندی بهترین اپراتورهای ثابت و سیار سال 95 را منتشر کرد. در ادامه، جدول اپراتورهای برتر سال گذشته را مشاهده می‌کنید.

رگولاتوری، نتایج رتبه بندی اپراتورهای برتر سال 95 را بر اساس الگوی بومی خود اعلام کرد. علی اصغر عمیدیان در این رابطه اظهار کرد که انتخاب اپراتورهای برتر در حوزه‌های ثابت و سیار برای هفتمین سال توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با مشارکت حداکثری اپراتورها انجام شد. در این رتبه‌بندی و انتخاب، بر معیارهای افزایش رضایت مشترکان، تعامل با رگولاتوری، ایجاد فضای رقابتی سالم، قانون‌مداری، رعایت الزامات پروانه‌ای و مصوبه‌های کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات در سال گذشته تاکید شده است.

بهترین اپراتورهای ثابت و سیار سال 95

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با تبیین جایگاه رگولاتوری و برنامه‌ریزی این سازمان جهت بهبود ارتقای سطح اپراتورها، اضافه کرد:

بهترین اپراتورهای ثابت و سیار سال 95 بر اساس شش معیار شامل سه معیار توانمندساز (برنامه‌ریزی قانون‌مدار، فرایندهای سازمانی و بسترسازی ارتقای کیفی سرویس‌ها)، سه معیار نتایج (رگولاتوری و جامعه، مشتریان و نتایج عملکرد) و 21 زیرشاخص انتخاب شده‌اند. در مجموع، هزار امتیاز مثبت و سقف 200 امتیاز برای شاخص‌های منفی در بازه زمانی دو ماهه انجام شده که در این مدت، تعداد 36 اظهارنامه از اپراتورهای ارائه‌دهنده خدمات ارتباطی ثابت و سیار دریافت شده و بیش از 256 نفر از ارزیابان ارشد و ناظران سازمان به منظور بررسی دقیق مستندات و صحت‌سنجی شواهد اعلام شده، فعالیت کرده‌اند.

عمیدیان ابراز امیدواری کرد که این روند در سال‌های آتی نیز ادامه داشته باشد و با مشارکت اپراتورها، حس رقابت و دستیابی به بهترین خدمات در دارندگان پروانه و رضایت‌مندی مشترکان قوت گرفته و شاهد رشد کمی و کیفی خدمات در این حوزه باشیم.

بر اساس این ارزیابی، بهترین اپراتورهای ثابت و سیار سال 95 در بخش‌های مختلف معرفی شدند که در ادامه به نتایج آن اشاره خواهیم کرد. «شرکت ارتباطات سیار ایران» در بخش دارندگان پروانه اپراتورهای سیار، «شرکت ارتباطات مبین نت» در بخش دارندگان پروانه انتقال داده مبتنی بر فناوری بی سیم ثابت (FWA)، «شرکت انتقال داده های آسیاتک» در بخش دارندگان پروانه ایجاد و بهره‌برداری از شبکه ارتباطات ثابت (FCP) و «شرکت ارتباطات ماهواره ای سامان» در بخش دارندگان پروانه ارائه خدمات انتقال داده از طریق ماهواره (SAP) به عنوان اپراتورهای برتر سال 95 معرفی شده‌اند. نتایج رتبه‌بندی اپراتورهای FWA، FCP و SAP و همین‌طور اپراتورهای سیار را به طور کامل در جدول زیر مشاهده می‌کنید:

بهترین اپراتورهای ثابت و سیار سال 95

رتبه بندی دارندگان پروانه اپراتورهای سیار

رتبهشرکت
اولشرکت ارتباطات سیار ایران
دومشرکت خدمات ارتباطی ایرانسل
سومشرکت خدمات ارتباطی رایتل

رتبه بندی دارندگان پروانه ایجاد و بهره‌برداری از شبکه ارتباطات ثابت (FCP)

رتبهشرکت
اولشرکت انتقال داده های آسیاتک
دومآریا رسانه تدبیر
سومشرکت داده گستر عصر نوین

رتبه بندی دارندگان پروانه انتقال داده مبتنی بر فناوری بی سیم ثابت (FWA)

رتبهشرکت
اولشرکت ارتباطات مبین نت
دومخدمات ارتباطی ایرانسل

رتبه بندی دارندگان پروانه ارائه خدمات انتقال داده ها از طریق ماهواره (SAP)

رتبهشرکت
اولارتباطات ماهواره ای سامان
دومشرکت خدمات انفورماتیک
سومشرکت ایران سولار

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*