معرفي لپ تاپ ويندوز8 و جان سخت پاناسونيک CF-C2

لپ تاپ های مستحکم و مقاوم دستگاههایی نیستند که هر کسی با هر نوع کسب و کاری که دارد از آنها استفاده نماید، بلکه این دستگاه ها مشتریان و کاربران خاص خود را دارند که معمولا بدلیل شرایط کاری خود همراهی بهتر از این لپ تاپ ها را پیدا نخواهند کرد. یکی از جاهایی که از این لپ تاپ ها بهره می برند مناطق نظامی و کاربران آنها نظامیان هستند.

اما به تازگی شرکت پاناسونیک که به دلیل تولید این دستگاهها معروف است، Toughbook جدید خود با نام CF-C2 را که یک تبلت پی سی تبدیلی است معرفی نمود. Toughbook CF-C2 یک دستگاه تبدیلی ۱۲.۵ اینچی است که دارای سیستم عامل تازه عرضه شده ویندوز ۸ پرو می باشد.

در این دستگاه از پردازنده ۱.۸ گیگاهرتزی Intel Core i5-3427U vPro، رمی ۴ گیگابایتی (قابل ارتقا تا ۸ گیگابایت)، ۵۰۰ گیگابایت هارد (SSD با ظرفیت ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت نیز برای انتخاب در دسترس می باشد) و پورت USB 3.0 استفاده شده است. صفحه نمایش CF-C2 پاناسونیک از نوع LCD IPS است که وبکمی ۷۲۰P را در بالای خود می بیند.

{photo}91/08/06/Panasonic-Toughbook-CF-C2{/photo}

صفحه نمایش آن دارای مولتی تاچ ۵ نقطه و یک دیجیتایزر برای استفاده قلم می باشد. در بخش ارتباطی WiFi، بلوتوث ۴.۰ و قابلیت ارتباطی ۳G یا ۴G LTE وجود دارد. بدنه آن نیز از جنس نوعی آلیاژ منیزیم است. این تبلت پی سی تبدیلی قرار است در ماه دسامبر و با قیمت پایه ۲۹۴۹ دلار عرضه شود.


منبع : en.gadgetnews

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*