پنل 6 اینچی ژاپن دیسپلی

پنل 6 اینچی ژاپن دیسپلی با نام Full Active و نسبت ابعاد 18:9 معرفی شد

پنل 6 اینچی ژاپن دیسپلی (JDI) با نسبت ابعاد 18:9 رسما معرفی شد. این نمایشگر از سه طرف باریک است و حتی با انگشتانی خیس نیز خدمت رسانی میکند. از آنجایی که سونی یکی از سرمایه گذاران ژاپن دیسپلی است، انتظار میرود این پنل در گوشی های بعدی سونی اکسپریا مورد استفاده قرار گیرد.

ژاپن دیسپلی یکی از تولیدکنندگان پیشرو در ساخت پنل های پیشرفته کوچک و متوسط ال سی دی LTPS است. این کمپانی با استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته و ظرفیت بالای تولید LTPS در جهان، ارائه کننده وضوحی بالا، مصرف انرژی کم و نمایشگری بسیار نازک برای استفاده در گوشی های هوشمند، تبلت ها، خودروهای الکتریکی، دوربین های دیجیتال، تجهیزات پزشکی و سایر لوازم الکتریکی است. این کمپانی روز گذشته از یک پنل جدید بزرگ با وضوحی مناسب رونمایی کرد.

پنل 6 اینچی ژاپن دیسپلی

نام پنل 6 اینچی ژاپن دیسپلی ، Full Active است

پنل 6 اینچی ژاپن دیسپلی ارائه کننده نسبت ابعاد 18:9 و وضوح 1440×2560 پیکسل است. این شرکت نام نمایشگر جدید خود را ال سی دی تمام فعال یا “Full Active” اعلام کرده است. این پنل از یک سیم کشی جدید با چگالی بالا بهره می‌برد که اجازه می‌دهد قاب از سه طرف کاملا نازک باشد. این صفحه نمایش با نسل دوم تکنولوژی “Pixel Eyes” همراه شده است که سیاهی عمیق‌تری را به ارمغان می‌آورد. علاوه بر این، کاربران همراه با انگشتانی خیس نیز می‌توانند به سادگی بر روی صفحه ناوبری کرده و بدون هیچ مشکلی از آن استفاده کنند. بدون شک این یک خاصیت بسیار مهم برای گوشی هایی مقاوم در برابر آب است.

از آنجایی که سونی اغلب از ژاپن دیسپلی به عنوان تامین کننده نمایشگرهای خود استفاده می‌کند، نباید شگفت زده شویم اگر غول گوشی ساز کره‌ای از پنل 6 اینچی ژاپن دیسپلی در پرچمداران بعدی خود استفاده کند. سونی یکی از سه شرکت بزرگی است که در ژاپن دیسپلی سرمایه گذاری می‌کند. دو کمپانی دیگر نیز هیتاچی و توشیبا هستند. علاوه بر این، نسبت ابعاد 18:9 می‌تواند به لطف گوشی های جدید سامسونگ و ال جی، سال آینده در گوشی های بیشتری مورد استفاده قرار گیرد. هر دو شرکت پرچمداران جدید خود را با نمایشگرهای 18:9 به جای 16:9 به تولید رسانده‌اند.

نسبت ابعاد 18:9 گزینه‌ای عالی برای مشاهده ویدیو است، زیرا حاشیه های مشکی رنگ بالا و پایین صفحه در هنگام تماشای فیلم و سریال‌های تلویزیونی کاهش پیدا می‌کنند. هرچند هیچ تضمینی وجود ندارد که گوشی های آینده سونی اکسپریا از پنل 6 اینچی ژاپن دیسپلی برخوردار باشند، اما قطعا اگر اینچنین باشد همه چیز جذاب‌تر خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*