تصویر جدید وان پلاس 5

تصویر جدید وان پلاس 5 ، پشت و روی گوشی را به طور واضح نشان می‌دهد

تصویر جدید وان پلاس 5 که توسط ایوان بلس منتشر شده، به صورت واضحی پشت و جلوی این گوشی، به خصوص دوربین دوگانه پشتی کپی برداری شده از آیفون 7 پلاس را نشان میدهد.

تصویر جدید وان پلاس 5 دوربین دوگانه پشتی را تایید میکند

ایوان بلس نه تنها زمان رونمایی از گوشی جدید وان پلاس را به ما خیلی پیشتر اعلام کرده بود، حالا او تصویر جدید وان پلاس 5 را نیز در اختیار ما قرار داده است تا بیشتر با قاتل جدید پرچمداران آشنا شویم. روز گذشته ویدیوی کوتاهی از یک تبلیغ تلویزیونی در کشور هندوستان منتشر شد که تقریبا این گوشی را افشا کرد. بنابراین ما اینک می‌دانیم که 2 روز پس از رونمایی وان پلاس 5، فروش آن نیز آغاز خواهد شد.

تصویر جدید وان پلاس 5

تصویر جدید وان پلاس 5

مشخصات فنی وان پلاس 5

قرار است دفتر آمازون در هند فروش این گوشی را در همان کشور آغاز کند و در چین نیز، فروشگاه اینترنتی JD.com وظیفه‌ی فروش وان پلاس 5 را بر عهده خواهد داشت. این Flash Sale از 22 ژوئن (1 تیرماه) آغاز خواهد شد. به نقل از تیزر منتشر شده توسط آمازون، یک مدل وان پلاس 5 مجهز به رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی است که با قیمتی در حدود 512 دلار به فروش می‌رسد. مدل گران قیمت‌تر آن نیز به یک رم 8 گیگابایتی و حافظه 128 گیگابایتی تجهیز شده است که با قیمت 590 دلار قابل خریداری خواهد بود.

تصویر جدید وان پلاس 5 که توسط ایوان بلس منتشر شده، خبر از حضور دوربین دوگانه افقی بر روی­ قاب پشتی را می‌دهد که ما را به یاد آیفون 7 پلاس اپل می‌اندازد. همچنین ساعاتی پیش ما گزارشی را منتشر کردیم که در آن ذکر شده بود این دوربین دوگانه از یک سنسور 16 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.7 و یک سنسور 20 مگاپیکسلی با لنز تله فوتو و دیافراگم f/2.6 برخوردار خواهد بود. هر دو این سنسورها توسط شرکت سونی به تولید رسیده‌اند.

تنها ساعاتی بیشتر تا رونمایی رسمی از گوشی وان پلاس 5 باقی نمانده است. با گجت نیوز همراه باشید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*