اسپیکر استورم تروپر

اسپیکر استورم تروپر از شما در برابر دشمنان محافظت می‌کند!

اسپیکر استورم تروپر ظاهری کاملا متفاوت با دیگر اسپیکرهای بی سیم دارد. برای طراحی اسپیکر Stormtrooper از کلاه‌خودهای سربازان آلمانی جنگ جهانی دوم الهام گرفته شده است.

طراحی و ساخت اسپیکرهای بلوتوثی و قابل حمل دارای ظاهر عجیب، طی مدت زمان اخیر شدیدا رواج پیدا کرده است. به عنوان نمونه مدتی قبل اسپیکر Sound Heroes توسط شرکت Kalium Labs به بیرون عرضه شد و همگان را با ظاهر شبیه به ربات خود شگفت‌زده کرد. اکنون نوبت به آن رسیده تا شرکتی دیگر، با الهام گرفتن از دسته‌ای خاص از سربازان آلمانی در جنگ جهانی دوم (استورم تروپر) یک گجت خانگی عجیب دیگر را روانه بازار کند.

اسپیکر استورم تروپر

استفاده از اسپیکر استورم تروپر به عنوان شاتر دوربین

همانند دیگر اسپیکرهای پرتابل، اسپیکر استورم تروپر نیز به یک میکروفون مجهز شده است تا به وسیله آن بتوان به راحتی به تماس‌های تلفنی پاسخ داد. یکی دیگر از قابلیت‌های این اسپیکر بلوتوثی جدید، امکان استفاده از دکمه پاور آن برای گرفتن عکس سلفی است. به این ترتیب بعد از برقراری ارتباط میان این گجت و گوشی موبایل خود می‌توانید از فواصل دور و به لطف اتصال بلوتوث، عکس‌های دست جمعی بگیرید.

باتری این دستگاه حین استفاده مداوم از آن برای 4 ساعت کامل دوام می‌آورد که با توجه به اندازه‌اش کاملا قابل قبول است. قیمت اسپیکر استورم تروپر نقطه قوت دیگری است که فروش بالای آن در بازارهای سراسر جهان را تضمین خواهد کرد. این گجت تنها 32 دلار قیمت دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*