وای فای ریپیتر ، پاوربانک و اسپیکر بلوتوثی جدید شیائومی

شیائومی از پاور بانک، اسپیکر بلوتوثی و وای فای ریپیتر جدید خود رونمایی کرد

کمپانی شیائومی امروز از محصولات جدید خود برای بازار هند رونمایی کرد که شامل نسل جدید وای فای ریپیتر (Mi Wi-Fi Repeater 2)، اسپیکر بلوتوثی Mi Bluetooth Speaker Mini، پاور بانک 10 هزار میلی‌آمپری Mi Power Bank 2 و 20 هزار میلی‌آمپری Mi Power Bank 2 می‌شود. در ادامه بیشتر با این محصولات آشنا میشویم.

وای فای ریپیتر Mi Wi-Fi Repeater 2

وای فای ریپیتر Mi Wi-Fi Repeater 2

وای فای ریپیتر جدید شیائومی دقیقا همان چیزیست که فکرش را می‌کردید. آن یک افزاینده محدوده وای فای با سرعت 300Mbps، آنتن‌های دوگانه PCB، تا 16 دستگاه اتصال، طراحی جمع و جور و نصب 3 مرحله‌ای آسان است. وای فای ریپیتر 2 تنها توسط یک درگاه USB قدرت می‌گیرد، با این حال اگر می‌خواهید آن را به یک سوکت دیواری متصل کنید نیز می‌توانید از کابل یو اس بی اقدام کنید. قیمت این محصول تنها 15 دلار بوده و از فردا به فروش خواهد رسید.

اسپیکر بلوتوثی Mi Bluetooth Speaker Mini

اسپیکر بلوتوثی Mi Bluetooth Speaker Mini

اسپیکر بلوتوثی جدید شیائومی بسیار کوچک است. این اسپیکر مینی با طراحی شبیه به توپ هاکی در یک بدنه فلزی، یک گیره برای آویزان کردن، یک درایو و عمر باتری 4 ساعته را در اختیار شما قرار خواهد داد. از نظر قیمتی نیز آن تنها 20 دلار است و از 31 خرداد ماه به فروش خواهد رسید.

پاور بانک 10.000 میلی‌آمپری Mi Power Bank 2

پاور بانک 10.000 میلی‌آمپری Mi Power Bank 2

پاور بانک 10 هزار میلی‌آمپری Mi Power Bank 2 شیائومی از بدنه‌ای سیاه و جنس آلومینیوم آنودایز، شارژ سریع 2 طرفه و ضخامت بسیار کم 14.1 میلی متر برخوردار است. قیمت این محصول 18 دلار بوده که از فردا در وب سایت شیائومی و از 16 تیر در وب سایت آمازون به فروش می‌رسد.

پاور بانک 20.000 میلی‌آمپری Mi Power Bank 2

پاور بانک 20.000 میلی‌آمپری Mi Power Bank 2

یکی دیگر از محصولات جدید کمپانی شیائومی، پاور بانک 20 هزار میلی‌آمپری خانواده می پاور بانک 2 است که از طراحی پلی کربنات، شارژ سریع 2 طرفه و دو درگاه خروجی USB بهره می‌برد. قیمت این محصول نیز 34 دلار خواهد بود که از فردا در وب سایت شیائومی و از 16 تیر در وب سایت آمازون به فروش می‌رسد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*