گلکسی نوت 8 سامسونگ

اسکنر اثر انگشت اپتیکال سامسونگ، برای روشنایی صفحه مشکل ایجاد می‌کند

اسکنر اثر انگشت اپتیکال سامسونگ هنوز آماده بهره‌برداری نیست. گفته می‌شود این اسکنر تعادل روشنایی صفحه را به هم می‌زند و نمی‌توانیم در گلکسی نوت 8 (Samsung Galaxy Note 8) آن را ببینیم.

اسکنر اثر انگشت اپتیکال سامسونگ ، شاید در گلکسی S9

یکی از فعالان صنعت موبایل ادعا میکند که تکنولوژی اسکنر اثر انگشت اپتیکال سامسونگ (که درون نمایشگر گوشی تعبیه خواهد شد) باعث بروز مشکل عدم تعادل روشنایی صفحه میشود؛ به طوری که مکان حاوی اسکنر روشنتر از ماباقی نقاط نمایشگر خواهد بود. این میتواند دلیل، یا بهتر است بگوییم یکی از دلیلهایی باشد که گزارش میشود گلکسی نوت 8 سامسونگ فاقد یک اسکنر اثر انگشت اپتیکال خواهد بود. اگر اخبار را دنبال کرده باشید، اخیرا گزارش رسیده است که این تکنولوژی به مرز پختگی نرسیده و احتمالا همراه با گوشی گلکسی S9 سامسونگ که اوایل سال آینده رونمایی میشود، به تولید انبوه خواهد رسید.

رونمایی از گلکسی نوت 8 در نمایشگاه IFA

با توجه به آزمایشهای فراگیر تکنولوژیها و تست‌های امنیتی مختلف به منظور جلوگیری از اتفاقاتی که در باتری گلکسی نوت 7 شاهد آن بودیم، احتمال دارد Galaxy Note 8 دیرتر از حد معمول معرفی شود. گفته میشود این گوشی به جای آگوست، در ماه سپتامبر و در کنفرانس IFA شهر برلین رسما چشم به جهان خواهد گشود. در این شرایط، شایعات متناقض زیادی وجود دارد که برخی به اواسط آگوست و برخی از آنها به اوایل سپتامبر اشاره میکنند، بنابراین نمیتواند با جدیت کامل در مورد زمان پرده برداری از فبلت جدید سامسونگ سخن گفت.

علاوه بر اینها، اپل نیز در حال تست جدیدترین تکنولوژیها و امکانات بر روی آیفون 8 خود است، گوشی هوشمندی که از تغییرات عمدهای در طراحی و عملکرد خود نسبت به نسلهای پیشین آیفون برخوردار است. عرضهی گلکسی نوت 8 که در اصل یک نسخه با طرحی برگرفته از گلکسی S8 است، چندین هفته پیش از آیفون صورت میگیرد و کمی کانون توجه اپل را کم نور میکند. این غول کرهای بهترین زمان را برای پرده‌برداری از فبلت خود انتخاب کرده است؛ فبلتی که در ساخت آن سامسونگ از اشتباهاتش درس گرفته و سعی بر آن دارد تا بهترین نتیجه را حاصل کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه