اتومبیل های شاسی بلند بورگوارد

اتومبیل های شاسی بلند بورگوارد بازار خودرو ایران را متحول می‌کنند

با ورود اتومبیل های شاسی بلند بورگوارد سطح تازه ای از امکانات و قابلیتها در اختیار رانندگان ایرانی قرار خواهد گرفت و به طبع بازار خودرو در ایران دستخوش تحولاتی عظیم خواهدشد.

هفته‌ی گذشته رسما شرکت کیان موتور وارنا به عنوان نماینده رسمی خودروهای بورگوارد در ایران معری شد. بنابراین، در آینده‌ای نه چندان دور شاهد تردد اتومبیل های شاسی بلند بورگوارد در خیابان‌های کلانشهر‌ها خواهیم بود.

اتومبیل های شاسی بلند بورگوارد در ایران

در همان گیر و دارد بستن توافق همکاری بین دو شرکت، گروه بورگوارد از مهمانان ایرانی خود برای رانندگی با اتومبیل های BX5 و BX7 خود دعوت به عمل آورد تا خود از نزدیک تجربه کننده رانندگی همراه با اتومبیل‌هایی لوکس و بسیار جذاب باشند. بی‌تردید رانندگی با هر دو این اتومبیل ها به جهت فناوری AWD و عملکرد عالی بی‌نقصی که ارائه می‌کنند می‌تواند بسیار سرگرم کننده باشد. کمپانی بورگوارد همچنین با طراحی سیستم هوشمند انحصاری AWD Borgward پنج وضعیت جاده‌ای، می‌تواند انواع حالت‌های اتومبیل را در جاده شبیه سازی کند: کروز محور جلو، کروز محور عقب، WD4، تک محور و تک چرخ.

گذری بر ویژگیهای اتومبیل های شاسی بلند بورگوارد

اتومبیل های شاسی بلند بورگوارد

BX5

این طبیعیست که هر شخصی دوست دارد ایمنی و عملکرد ایده آلی را از اتومبیل خود مشاهده کند. در این روستا بورگوارد، یکی از پیشتازان شناخته می‌شود. اتومبیل های شاسی بلند بورگوارد BX5 و BX7 از 16 سیستم کنترل عملکرد، دیسک ترمز PrePopulation و افزایش فعالانه / غیر فعالانه سیستم امنیتی برخوردار هستند. این موارد علاوه بر افزایش امنیت و حتی قدرت مانورد اتومبیل، باعث هرچه بهینه‌تر شدن مصرف سوخت نیز می‌شوند تا اصالت یک خودرو آلمانی همچنان در آن‌ها مشخص باشد.

 

البته نباید فراموش کرد که خریداران اتومبیل در کشورمان همواره خواستار اتومبیلی با ارزش، در عین حال مقرون به صرفه هستند. اتومبیل با ارزش و کامپکت بورگوارد BX5 از پیشرانه‌های چهار سیلندر 4.1 لیتری و 8.1 لیتری تزریق مستقیم توربوشارژ قدرت می‌گیرد. این خودرو دقیقا همان چیزیست که رانندگان ایران بدان نیاز دارند: اتومبیلی به سبک خودروهای کلاسیک شاسی بلند با ارائه عملکردی عالی، راحتی و فضای بسیار مناسب داخلی که می‌تواند تمامی نیازهایشان را برطرف کند.

اتومبیل های شاسی بلند بورگوارد

BX7

در آن سمت بورگوارد BX7 یک خودرو کاملا لوکس به حساب می‌آید. این شاسی بلند جادار همراه با پیشرانه 2 لیتری تزریق مستقیم توربو شارژ و چهارسیلندر، می‌تواند دست به کارهای بزرگی بزند و اسپورت سواران را شگفت زده کند. طراحی داخلی این خودرو مجهز به فناوری‌های کاربرپسند و سیار منحصر به فرد است که ارائه کننده تجربه تعاملی کاربری همراه با ظرافت و زیبایی است. طراحی بیرونی آن نیز با الهام گرفتن از اتومبیل اصیل ایزابلاست به سرانجام رسیده است.

 

تا بدین لحظه هیچ خبری در ارتباط با قیمت، زمان عرضه و امکان تست این اتومبیل‌ها در ایران منتشر نشده است. برای کسب اطلاعات بیشتر طی هفته‌های آینده همراه ما باشید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. خیلی جالبه که یه ماشینه المانیرو با یه ماشینه کره ای مقایسه میکنی
    هرچند مالکیتش چینه
    ولی اصالتا المانیه
    موتور توربو اون میتونه تو ۶ ثانیه شتاب ۱۰۰ تا بگیره که ماشینایه کره ای عمرا به گردش برسن
    ولی در کل تا ماشین سفر نرفته باشد عیب و هنرش نهفته باشد
    بیاد ببینیم چیه

  2. فکر کردید چجوری قراره بازار رو متحول کنه؟این خودروها در محدوده قیمتی سانتافه و سورنتو قرار دارند یعنی چیزی در حدود ۱۸۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان.البته یادم رفت این پست بیشتر جنبه تبلیغی داشت یعنی تبلیغ این ماشین بود!!!