گوشی حاوی دو نمایشگر یوتافون 3

قیمت گوشی حاوی دو نمایشگر یوتافون 3 اعلام شد

سرانجام قیمت دو نسخه 64 و 128 گیگابایتی یوتافون 3 (Yotaphone 3) مجهز به دونمایشگر پشتی و جلویی اعلام شد. این گوشی از اواخر سال 2017 به فروش خواهد رسید.

در ماه آوریل ما این خبر را منتشر کرده ‌بودیم که یوتافون 3 از تابستان برای پیش فروش قرار داده خواهد شد. امروز، این گوشی در شمال چین رسما معرفی شد. گوشی های خانواده یوتافون همگی به لطف یک صفحه E Ink بر روی قاب پشتی خود، از طراحی دونمایشگری برخوردارند. یوتافون 3 از یک پنل آمولد بر روی قاب جلویی خود بهره می‌برد. انتظار می‌رفت این گوشی تا اواخر سال عرضه شود، اما برخی مشکلات مالی شرکت سازنده باعث شده تا آن‌ها با تاخیر اقدام به فروش گوشی جدید خود کنند.

هنوز مشخص نیست این گوشی وارد بازارهای بزرگ جهانی از جمله ایالات متحده بشود یا خیر! نسل پیشین این گوشی، یوتافون 2 که در وب سایت Indiegogo قرار گرفته بود قرار بود به آمریکای شمالی نیز مهاجرت کند اما این اتفاق هیچگاه نیفتاد و پرواز اجناس حاوی گوشی های یوتافون 2 نیز لغو شد. در این لحظه از زمان، تنها یک دلیل می‌تواند دلیل تاخیر عرضه گوشی جذاب یوتافون 3 باشد که آن هم عرضه گسترده‌تر جهانی خواهد بود.

گوشی حاوی دو نمایشگر یوتافون 3

قیمت یوتافون 3

یوتافون 3 در دو نسخه 64 و 128 گیگابایتی به عرضه خواهد رسید. قیمت این دو نسخه نیز به ترتیب 350 و 450 دلار آمریکا خواهد بود. در حال حاضر انتظار می‌رود این گوشی به سفارش بازارهای پرجمعیت روسیه و چین به تولید رسیده باشد.

کمپانی چینی ZTE و Yota Devices، در سه ماهه سوم سال 2015 میلادی برای سومین نسل گوشی های یوتافون به توافق رسیده بودند که بر اساس آن تنها 100 هزار دستگاه از این گوشی به تولید خواهد رسید. اما این تعداد بسیار کم است و با توجه به جذابیت‌هایی که نسل سوم گوشی های دونمایشگر یوتا دارد، چنین تعدادی پاسخگوی تمامی درخواست‌های کاربران نخواهد بود.

گوشی حاوی دو نمایشگر یوتافون 3

حالا دیگر یوتافون 3 رسما معرفی شده است و ما باید در انتظار اعلام زمان پیش فروش این گوشی بنشینیم. مطمئنا این محصول می‌تواند تجربیات جذابی را در اختیار خریدارانش خواهد گذاشت؛ اگر شما هم علاقه‌مند به خریداری آن هستید، جدیدترین اخبار یوتافون 3 را از گجت نیوز دنبال کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه