فروشگاه اینترنتی علی بابا

فروشگاه اینترنتی علی بابا تا سال 2036 میلادی به پنجمین اقتصاد بزرگ جهان تبدیل می‌شود

جک ما، مالک فروشگاه اینترنتی علی بابا (AliBaba)، اعلام کرد که این شرکت چینی تا سال 2036 میلادی با ایجاد صد میلیون فرصت شغلی، به پنجمین اقتصاد بزرگ جهان تبدیل خواهد شد.

بنابر ادعای جک ما (Jack Ma)، ثروت خالص فروشگاه اینترنتی علی بابا تا سال 2036 میلادی یعنی کمتر از دو دهه دیگر، از پنجمین اقتصاد بزرگ دنیا هم فراتر خواهد رفت و بالاتر از کشورهایی مانند فرانسه و بریتانیا می‌ایستد. در حال حاضر ثروت این هولدینگ چینی از کشورهایی مانند سوئد، لهستان، نروژ، اتریش و حتی کشور ما، ایران، هم بیشتر است.

فروشگاه اینترنتی علی بابا

جک ما، مالک علی بابا

جک ما در جدیدترین صحبت‌های خود به اهداف بزرگش در زمینه اقتصاد اشاره کرد و گفت:

اگر بتوانیم به اندازه یک سوم جمعیت جهان یعنی 2 میلیارد مصرف‌کننده داشته باشیم، اگر بتوانیم 100 میلیون فرصت شغلی ایجاد کنیم و اگر بتوانیم از 10 میلیون شغل پردرآمد بر روی پلتفرم خود حمایت کنیم، آن‌گاه این به معنی اقتصاد است.

ثروت فروشگاه اینترنتی علی بابا تا سال 2020 به یک تریلیون دلار خواهد رسید

مالک فروشگاه اینترنتی علی بابا اظهار کرد که تصمیم داریم ثروت خالص خود را تا سه سال دیگر یعنی سال 2020 میلادی به رقم یک تریلیون دلار برسانیم که در این صورت، جلوتر از کشورهایی چون ترکیه و عربستان سعودی به عنوان شانزدهمین یا هفدهمین اقتصاد بزرگ جهان شناخته خواهیم شد. علی بابا تا سال 2036 میلادی، 100 میلیون فرصت شغلی ایجاد خواهد کرد و عنوان پنجمین اقتصاد بزرگ دنیا را به خود اختصاص خواهد داد؛ یعنی در این زمان تنها اقتصاد آمریکا، چین، اروپا و ژاپن جلوتر از این شرکت چینی خواهد بود. فروشگاه AliBaba در سال مالی اخیر که در روز 31 مارس امسال به پایان رسید، حدود 450 میلیون مشتری را در بازارهای چین در اختیار خود داشت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*