اظهار خوشحالی مدیر عامل سابق یاهو به خاطر استفاده مجدد از جیمیل

مریسا مایر مدیر عامل سابق یاهو ، از این که دوباره می‌تواند از حساب کاربری گوگل استفاده کند ابراز خوشحالی کرده است. وی پیش از رسیدن به سمت مدیریت عامل یاهو، مدیر بخش‌هایی از گوگل بوده است.

بعد از خرید یاهو توسط ورایزن، مدیر عامل پیشین این شرکت یعنی مریسا مایر (Marissa Mayer) نیز از سمت خود بر کنار شد. اکنون نه تنها وی به عنوان یک فرد آزاد شناخته می‌شود، بلکه دیگر هیچ تعلقی به یاهو ندارد و به همین دلیل به خاطر استفاده از حساب کاربری گوگل کسی وی را مواخذه نخواهد کرد.

به نظر می‌رسد مریسا مایر از این اتفاق خوشحال است. او در یک کنفرانس برگزار شده در شهر لندن گفت مدت‌ها است به دنبال بازگشت به جیمیل است، چرا که وی همیشه حین استفاده از ابزاری که خودش طراحی کرده سریعتر عمل می‌کند.

مدیر عامل سابق یاهو

مدیر عامل سابق یاهو تیم این شرکت را به تلاش مضاعف تشویق کرده است

مدیر عامل سابق یاهو 13 سال از عمر خود را صرف مدیریت بخش‌های مختلف گوگل همچون موتور جستجوی آن و گوگل دودل کرد. وی بعد از فارغ‌التحصیل شدن در سال 1999 مستقیما به گوگل پیوسته بود. البته اظهار نظر وی به معنی پشت کردنش به یاهو نیست. طبق توییت جدید وی، مریسا مایر تصمیم دارد همچنان از حساب کاربری خود در یاهو استفاده کند. همچنین او تیم یاهو را به تلاش برای ارتقای شرکت تشویق کرده است.

مدیر عامل سابق یاهو

برخی از افراد سقوط یاهو، فروخته شدن آن و افتادن از چشم کاربران را بر گردن مریسا مایر می‌اندازند، چرا که تمامی این حوادث در دوران مدیریت وب اتفاق افتادند. به نظر می‌رسد وی با وجود جدایی از تیم گوگل و کسب مقامی بسیار بالا در شرکتی بسیار قدیمی و معتبر، باز هم چشم انتظار بازگشت به مبدا خود بوده است، چرا که اکنون به خاطر استفاده مجدد از حساب کاربری گوگل اظهار خوشحالی می‌کند.

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*