خرید اسپیکر هوم پاد اپل

19 درصد طرفداران اپل به شدت علاقه‌مند خرید اسپیکر هوم پاد هستند

در یک نظرسنجی، 19 درصد طرفداران اپل ابراز تمایل شدیدی را برای خرید اسپیکر هوم پاد (Apple HomePod) داشته اند که با قیمت 349 دلار به فروش خواهد رسید.

این چندان هم نباید تعجب برانگیز باشد که طرفداران اپل بیشتر از سایر کاربران علاقه‌مند خرید اسپیکر هوم پاد ، یک محصول هوشمند جدید این شرکت باشند. این اسپیکر در کنفرانس توسعه دهندگان امسال (WWDC 2017) آنها معرفی شد. در میان 2 هزار طرفدار این کمپانی، 19 درصد آنها به شدت علاقه‌مند خرید اسپیکر هوم پاد هستند. 13 درصد عموم کاربران نیز ابراز علاقه زیادی را برای خرید این محصول داشته‌اند.

همراه با شروعی پر سر و صدا در آغاز این دسته از محصولات هوشمند، آمازون اکو و آمازون دات دو مورد از جذاب‌ترین اسپیکرهای هوشمند که تا به امروز معرفی شده‌اند. پس از آن‌ها گوگل هوم و حالا اسپیکر هوم پاد نیز به این دسته از محصولات اضافه شده‌اند تا رقابت جذاب‌تر باشد. اسپیکرهای آمازون از دستیار شخصی الکسا هره می‌برند و در حالی که گوگل هوم به دستیار اختصاصی گوگل مجهز است، هوم پاد اپل از Siri قدرت می‌گیرد. البته دیوایس های دیگری نظیر اسپیکر Invoke شرکت Harman Kardon نیز وجود دارد که از کورتانا برخوردار است و در انتها سامسونگ مشغول کار بر روی یک اسپیکر هوشمند است که ظاهرا از دستیار هوش مصنوعی Bixby ساخت خود این شرکت قدرت می‌گیرد.

اپل با وجود قیمت دوبرابری اسپیکر هوم پاد نسبت به آمازون اکو (349 دلار در برابر 175 دلار) به دنبال آن است که طرفداران خود را ترغیب به خرید محصول جدیدش کند. این نظرسنجی تهیه شده نشان می‌دهد که قیمت برای خریدارانی که به فروشگاه‌ها برای خرید یک اسپیکر هوشمند می‌روند و به دنبال یک برند هستند، یک فاکتور بسیار مهم محسوب می‌شود.اسپیکرهای هوشمند، به لطف دستیاران شخصی داخلی خود برای پاسخگویی به سوالات و رسیدگی به وظایفی خاص طراحی شده‌اند. این وظایف می‌توانند شامل هرچیزی نظیر وضعیت آب و هوا، نتایج مسابقات ورزشی و قیمت سهام  باشند. آن‌ها همچنین می‌توانند موسیقی مورد نظر شما را از یک اپلیکیشن استریم به اجرا دربیاورند. اپل هوم پاد را با اپلیکیشن Apple Music یکپارچه کرده است.

از آنجایی که قیمت این محصول بسیار گران است، تیم کوک مدیرعامل اپل روز گذشته عنوان کرد، زمانی که آیپاد و آیفون اپل هر دو معرفی شدند، بسیاری از محصولات دیگر با قیمت کمتر نیز وجود داشتند. بخشی از مصاحبه وی را می‌توانید در زیر بخوانید:

اگر بخاطر داشته باشید زمانی که آیپاد معرفی شد، بسیاری از مردم می‌گفتند چرا باید کسی برای خرید یک پخش کننده MP3 چیزی حدود 400 دلار را بپردازد؟ در برابر آیفون و آیپد نیز چنین سوالاتی قرار داشت. ما به خوبی می‌دانیم مخاطبان چه چیزی می‌خواهند و دقیقا همان را در اختیارشان قرار می‌دهیم. شاید رقبا آنها را نمی‌دانند.

اگر شما هم علاقه مند به خرید اسپیکر هوم پاد اپل هستید باید تا ماه دسامبر منتظر بمانید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*