میزان فروش اچ تی سی یو 11

میزان فروش اچ تی سی یو 11 از پرچمداران سال‌های قبل این شرکت بیشتر بوده است

میزان فروش اچ تی سی یو 11 تاکنون بسیار رضایت‌بخش بوده است. به نظر می‌رسد میزان فروش HTC U11 به حدی برسد که مشکلات این شرکت تایوانی در بخش موبایل را حل کند.

اگرچه مدت زمانی زیادی از آغاز عرضه اچ تی سی یو 11 نمی‌گذرد، اما در همین مدت کم فروش فوق‌العاده‌ای داشته است. این گوشی موبایل از زمان عرضه فروش به مراتب بهتری در مقایسه با پرچمداران سال‌های قبل این شرکت یعنی اچ تی سی 10 و اچ تی سی وان ام 9 داشته است. این گزارش به صورت مستقیم توسط مدیر بخش موبایل این کمپانی تایوانی منتشر شده است.

آمار دقیق میزان فروش اچ تی سی یو 11 چقدر است؟

متاسفانه این شرکت برای اثبات ادعای خود عدد و رقمی در اختیار رسانه‌های خبری قرار نداده است. با این حال از آنجایی که وضعیت فروش اچ تی سی در سال‌های گذشته به هیچ عنوان قابل قبول نبوده و میزان فروش اچ تی سی یو 11 نیز با این آمار مقایسه شده است، بعید می‌دانیم آمار واقعی ما را شگفت‌زده کند.

میزان فروش اچ تی سی یو 11

از پرچمدارانی همچون گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس در مدت زمانی کوتاه بیش از پنج میلیون دستگاه فروخته شد. مطمئنا میزان فروش اچ تی سی U11 با این نرخ قابل مقایسه نیست و شاید این شرکت به همین دلیل و برای جلوگیری از پایین آمدن مجدد اعتبار خود از ارائه اعداد و ارقام خودداری کرده است. بر اساس گفته‌های مدیر بخش موبایل اچ تی سی، این شرکت در نظر دارد تعداد گوشی های موبایلی که هر سال روانه بازار می‌کند را به سه یا چهار میلیون دستگاه کاهش بدهد. به این ترتیب بهتر خواهد توانست با شرایط بازار کنونی دست و پنجه نرم کند.

به نظر می‌رسد اچ تی سی این بار نیز استراتژی تبلیغاتی خوبی را در نظر نگرفته است. به عقیده بسیاری از کارشناسان، پرچمدار جدید این شرکت دارای بهترین دوربین موبایل تا به امروز است. همچنین قابلیت امکان صدور فرمان به وسیله فشردن کناره‌های دستگاه بسیار کاربردی و نوآورانه است. باید منتظر ماند تا دید کاربران در ادامه چقدر به سمت این گوشی موبایل جذب خواهند شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*