ویدیوی کالبدشکافی آیپد پرو 10.5 اینچی ؛ زیبا اما طاقت‌فرسا برای تعمیرکاران

با کالبدشکافی آیپد پرو 10.5 اینچی مشخص شد تبلت جدید اپل علاوه بر زیبایی ظاهری، در زیر بدنه و در داخل دستگاه نیز وضعیت مرتبی دارد. اجزای نسخه کوچک iPad Pro 2017 بسیار مرتب کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند.

اپل مدتی قبل نسل جدید آیپد پرو 10.5 اینچی را معرفی کرد که دارای حاشیه‌های بسیار کمی در اطراف نمایشگر بوده و علاوه بر زیبایی در طراحی، به قابلیت‌های نرم افزاری زیادی نیز مجهز شده است. اپل در شرایطی آیپد پرو جدید را معرفی کرد که بازار تبلت‌های این شرکت رفته رفته در حال کاهش است.

کالبدشکافی آیپد پرو 10.5 اینچی

کار کردن بر روی نمایشگر دارای نرخ تازه‌سازی 120 هرتز آیپد پرو 10.5 اینچی لذت‌بخش‌تر و راحت‌تر از هر کار دیگری است، به طوری که اکنون می‌بینیم اسکرول کردن در میان انبوهی از محتواها بدون مکث صورت می‌گیرد. افزایش عملکرد سخت افزاری و همچنین بهبود کارایی قلم اپل سبب می‌شوند تجربه استفاده از این تبلت در مقایسه با دیگر آیپدها کاملا متفاوت باشد.

رونمایی آیپد پروهای جدید با معرفی آی او اس 11 همزمان شد. اگرچه این محصولات به صورت پیش‌‌فرض با آی او اس 10 عرضه می‌شوند، اما خریداران آن‌ها به محض انتشار نسخه رسمی آی او اس 11 در پاییز سال جاری قادر به دریافت آن خواهند بود.

کالبدشکافی آیپد پرو 10.5 اینچی

نتیجه کالبدشکافی آیپد پرو 10.5 اینچی

این بار نخستین کالبدشکافی آیپد 10.5 اینچی به دست تیم iFixit صورت گرفته است. به عقیده آن‌ها همه اجزا بسیار مرتب، بدون به هم ریختگی و البته خیلی فشرده کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند که خوشبختانه و یا متاسفانه به همین دلیل تعمیر دستگاه توسط هر فردی خارج از تیم پشتیبانی اپل با چالش مواجه خواهد شد.

حتی تعویض نمایشگر و یا باتری نیز بسیار پردردسر است و بعید نیست تا بعد از کالبدشکافی آیپد پرو جدید مجددا قادر به سر هم کردن آن نباشید. یکی از نکات دیگری که تعجب کارشناسان iFixit را برانگیخت اجزای مختلف به کار رفته در آیپد پرو 10.5 اینچی است. این تیم در نهایت به میزان تعمیرپذیری آیپد پرو 10.5 اینچی، نمره 2 را از 10 نمره داد که برای افرادی که در آینده تصمیم دارند به هر دلیل آن را شخصا تعمیر کنند به منزله یک اخطار است!


پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*