خلق تصاویری حیرت انگیز از ماه با استفاده از تکنیک های عکاسی و فتوشاپ

به احتمال زیاد تاکنون تصاویری حیرت انگیز از ماه دیده و به این فکر کرده‌اید که چگونه تهیه شده‌اند. اکنون می‌توانید با مراحل ساخت یکی از آنها آشنا شوید.

عکاس و فتوشاپیست حرفه‌ای به نام Erik Johansson استاد خلق تصاویری است که هرکس با دیدنشان مات و مبهوت می‌شود. اخیرا وی آموزش رایگان تکنیک‌های این روش از عکاسی را شروع کرده است. اما این بار تصمیم گرفته تا از مراحل خلق یکی از شاهکارهای خود به نام Full moon service رونمایی کند.

ویدیوی سه دقیقه‌ای که در ادامه می‌توانید آن را ببینید، از ابتدای شروع این پروژه تا آخرین بخش آن را نشان می‌دهد. تولید این محصول، 8 ماه طول کشید و از جایی آغاز شد که Johansson شروع به نقاشی کردن ایده‌های خود کرد. پس از آن نوبت خریداری لوازم مورد نیاز برای اجرای این ایده بود. از جمله لامپ‌های مورد نیاز، یک ژنراتور الکتریکی و یک ون. تصویر نهایی توسط دوربین Hasselblad H6D-50c گرفته شد و شاهکار این شخص با کمک فتوشاپ نهایی شد.

Johansson می‌گوید:

هرچند یک تصویر می‌تواند ترکیبی از صدها تصویر گوناگون باشد، اما تلاش من این است تا تصویر را به گونه‌ای نشان دهم که تصور شود با یک بار عکس‌برداری، تهیه شده است.

تصاویری حیرت انگیز از ماه

تصاویری حیرت انگیز از ماه

تصاویری حیرت انگیز از ماه

تصاویری حیرت انگیز از ماه

تصاویری حیرت انگیز از ماه

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*