دعوتنامه‌های مراسم رونمایی از وان پلاس 5 توزیع شد؛ با چه محصولی روبه‌رو هستیم؟

دعوتنامه‌های مراسم رونمایی از وان پلاس 5 ارسال شد؛ با چه محصولی روبه‌رو هستیم؟

در حالی که کمتر از یک هفته تا معرفی جدیدترین پرچمدار کمپانی چینی وان پلاس باقی مانده، منابع خبری از توزیع دعوتنامه‌های رسمی مراسم رونمایی از وان پلاس 5 (OnePlus 5) خبر داده‌اند؛ دعوتنامه‌هایی با جزییات خاص که خبر از تولید محصولی ویژه می‌دهد.

برگزاری مراسم رونمایی از وان پلاس 5 در شهر پکن چین

از نکات جالب توجه این دعوتنامه‌ها، وجود قاب محافظی از جنس الیاف کولار برای -احتمالا- گوشی وان پلاس 5 است. این حدس و گمان از آنجا قوت می‌گیرد که در قسمت پشتی این کیس، فضای خالی دوربین دوگانه (از نوع عمودی) دیده می‌شود؛ ماژولی که برای اولین بار است در گوشی های این کمپانی چینی به چشم خورده و قطعا مربوط به پرچمدار بعدی آنهاست.

دعوتنامه‌های مراسم رونمایی از وان پلاس 5 همچنین خبر از برگزاری رویداد در شهر پکن چین و پخش زنده آن، به همراه مراسماتی جداگانه در سایر کشورها می‌دهد.

دعوتنامه‌های مراسم رونمایی از وان پلاس 5 توزیع شد؛ با چه محصولی روبه‌رو هستیم؟

بر اساس شایعات منتشر شده، پرچمدار سال 2017 وان پلاس مجهز به سخت‌افزاری قدرتمند در کنار قیمتی اقتصادی‌ست. از برخی مشخصات وان پلاس 5 می‌توان به استفاده از چیپست اسنپدراگون 835، رم 8 گیگابایتی و 128 گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد.

دوربین دوگانه این اسمارت فون به دو فلاش LED مجهز بوده و صفحه نمایشی با رزولوشن 1080 پیکسل نیز در قاب جلویی موبایل قرار گرفته است. با توجه به این ویژگی‌ها، انتظار می‌رود قیمت وان پلاس 5 از مرز 500 دلار بگذرد که همین امر نیز به احتمال زیاد باعث رویگردانی برخی صاحبان پرچمداران 400 دلاری این شرکت سازنده از خرید محصول جدید باشد. البته با همه این اوصاف، قیمت 500 دلاری وان پلاس 5 تفاوت قابل ملاحظه‌ای با پرچمداران سامسونگ، اپل، ال جی، اچ تی سی و سونی دارد. بنابراین، حداقل بر روی کاغذ، نسل جدید محصولات وان پلاس نسبت به سایر رقبای خود، ارزش خرید بالاتری خواهد داشت.

طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌گرفته، مراسم رونمایی از وان پلاس 5 در تاریخ 20 ژوئن (30 خرداد) برگزار می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*