رونمایی از چیپ های جدید کوالکام مخصوص اسپیکرهای هوشمند و هدفون های USB C

چیپ های جدید کوالکام مخصوص اسپیکرهای هوشمند و هدفون های USB C همراه با چندین آمپلی فایر جدید رونمایی شدند که آینده ی بهتر اینترنت اشیا را تضمین میکنند.

هر سالی که می‌گذرد، یک محصول هوشمند به عنوان مد آن سال شناخته می شود و مد امسال، اسپیکرهای هوشمند هستند. در این بین کوالکام نیز می‌خواهد همانند بازار موبایل، نقش فعالی را در بازار محصولات هوشمند داشته باشد و آینده‌ی هدفون های USB C را خود بسازد. آنها هم اکنون همراه با چیپست های موبایلی قدرتمندی نظیر اسنپدراگون 820/821/835 نبض بازار موبایل را در دست گرفته اند.

چیپ های جدید کوالکام برای اسپیکرهای بی سیم

چیپ های جدید کوالکام مخصوص اسپیکرهای هوشمند و هدفون های USB C

چیپ های جدید کوالکام ، آینده‌ی اسپیکرهای هوشمند هستند. آن‌ها از اینترنت اشیا همراه با پلتفرم های عمومی لینوکس پشتیبانی می‌کنند و در آینده‌ای نزدیک می‌توانند از دستیار گوگل و سرویس‌های صوتی آمازون الکسا نیز پشتیبانی کنند. این شرکت شب گذشته از دو چیپست جدید معرفی کرده است.

چیپ های جدید کوالکام می‌توانند از طریق DLNA و یا فضای ابری به استریم موسیقی های باکیفیت بپردازند و به لطف بلوتوث، ورودی با کیفیت aptX HD را به ارمغان بیاورند. این چیپ های مدرن می‌توانند هر نوع فایل صوتی شامل محتوای Hi-RES 32-bit/192kHz و فشرده شده FLAC/ALAC را پخش کنند. پشتیبانی از محتوای صوتی چند اتاقی همراه با صدای چند کاناله (شما می‌توانید منزلتان را به بخش‌های مختلفی تقصیم کرده و در هر نقطه یک موسیقی منحصر به فرد پخش شود) نیز توسط این چیپ ها قابل ارائه هستند. به عنوان قابلیت‌های مختص اسپیکر های هوشمند نیز این چیپ ها از لغو اکو و سر و صدا برخورداند که می‌تواند لذت از یک صدای شفاف در اتاقی شلوغ و محیط‌های عمومی را به ارمغان بیاورد.

چیپ های جدید کوالکام با پشتیبانی از USB C

چیپ های جدید کوالکام مخصوص اسپیکرهای هوشمند و هدفون های USB C

کوالکام همچنین چیپ هایی را مختص اسپیکرها و هدفون های بلوتوثی رونمایی کرده است که می‌توانند از اتصال USB C نیز بهره‌مند باشند. این می‌تواند از محصولات پایین رده تا بالارده بازار را پوشش دهد، از بلوتوث aptX پشتیبانی کند، سر و صدا را لغو کرده و دیگر ویژگی‌های ترکیبی را ارائه کند. برترین ویژگی چیپ های USB C کوالکام، پشتیبانی از محتوای صوتی 192kHz/24bit است. گزینه‌های بی سیم، عمر باتری طولانی‌تری را به لطف بهبود بهره‌وری (بیش از 50 درصد برای تماس‌های صوتی و استریم موسیقی) تعهد می‌دهند. این چیپ ها همچنین نسبت به سایر محصولات هم نوع خود، به مراتب کوچکتر هستند.

آمپلی فایرهای جدید کوالکام

برای تکمیل این چیپست ها، کوالکام از آمپلی فایرهای باکیفیتی نیز رونمایی کرده است. این آمپلی فایرها متعهد می‌شوند که نسبت سیگنال به نویز و محدوده پویا تا 1313 دسیبل و همچنین بستر مدولاسیون سر و صدای زیر 2 دسیبلی را به ارمغان بیاورند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*