لانچر پیکسل

لانچر پیکسل برای دستگاه‌های روت نشده اندرویدی منتشر شد

لانچر پیکسل یکی از لانچرهایی است که تجربه کاری مشابه با اندروید خالص را روی هر دستگاه اندرویدی فراهم می‌کند. این اپلیکیشن حالا برای دستگاه های روت نشده نیز عرضه شده است.

یکی از توسعه‌دهندگان اندروید در وبسایت ردیت به نام AmirZ توانسته با موفقیت لانچر و رابط کاربری اختصاصی گوگل را برای دستگاه‌های روت نشده پورت کند. این برنامه بر پایه لانچر AOSP 3 بوده و روی تمامی دستگاه‌های اندرویدی قابل نصب و اجراست.

گوگل با معرفی گوشی‌های جدیدش تحت برند پیکسل (Pixel)، نام رابط کاربری اختصاصی خود را به لانچر پیکسل تغییر داد و لانچر گوگل ناو را از دسترس خارج کرد. بدین ترتیب دیگر هیچ لانچری وجود نداشت که تجربه‌ای مشابه با رابط کاربری اندروید خالص را ارائه دهد؛ جامعه یک میلیارد نفری اندروید نیز دیگر نمی‌توانستند از لانچر مخصوص گوشی‌های نکسوس و منوی پیشرفته گوگل ناو در سمت چپ صفحه اصلی استفاده کنند. نکته بدتر آنکه لانچر پیکسل نیز هیچ‌گاه به صورت رسمی برای سایر دیوایس‌ها روی گوگل پلی قرار نگرفت.

لانچر پیکسل

خوشبختانه لانچر پیکسل که به لطف توسعه‌دهندگان پورت شده تمامی ویژگی‌های رابط کاربری خالص گوگل را به همراه دارد. باگ‌های برنامه نیز به طور کامل برطرف شده‌اند و با یک لانچر همه فن حریف روبرو هستیم. برای دریافت این لانچر پورت شده به لینک زیر مراجعه کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. سلام…من هرکاری کردم نصب نشد میگه یه منبع احتیاج داره…متوجه منظورش نشدم ))):

  2. با سلام
    از نظر امنیت با توجه به اینکه توسط گوگل پلی عرضه نشده میشه بهش اعتماد کرد ؟؟؟