گوشی اچ تی سی U11

گوشی اچ تی سی U11 با 6 گیگابایت رم به ایران می‌‎آید + قیمت احتمالی

اطلاعات جدیدی منتشر شده که نشان از عرضه مدل 6 گیگابایتی گگوشی اچ تی سی U11 در برخی از کشورهای آسیاسی و خاورمیانه از جمله ایران دارد. با ما همراه باشید تا ضمن آشنایی با گوشی اچ تی سی یو 11 ، قیمت و زمان عرضه احتمالی آن در بازار ایران را بررسی کنیم.

شرکت تایوانی و معروف اچ تی سی حدود یک ماه گذشته از پرچمدار جدید خود با نام اچ تی سی یو 11 (HTC U11) رونمایی کرد. گوشی اچ تی سی U11 یک پرچمدار تمام عیار، زیبا و با مشخصات سخت افزاری و نرم افزاری قابل توجهی است که آن را در حال حاضر به یکی از بهترین گوشی‌های هوشمند دنیا تبدیل کرده است.

گوشی اچ تی سی U11 قرار است در دو نسخه عرضه شود. یکی از آنها دارای 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگایت حافظه داخلی است و دیگری 6 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی دارد. چندی پیش اطلاعات جدیدی از سوی یکی از افشاگران دنیای تکنولوژی منتشر شد که نشان می‌دهد تلفن هوشمند اچ تی سی U11، پرچمدار جدید شرکت تایوانی اچ تی سی قرار است در نسخه 6 گیگابایتی در برخی از کشورهای آسیایی و منطقه خاورمیانه از جمله چین، تایوان، مالزی، هند، هنگ کنگ، سنگاپور، روسیه، عربستان سعودی و فیلیپین عرضه شود.

گوشی اچ تی سی U11

از جمله مشخصات سخت افزاری گوشی اچ تی سی U11 باید به پردازنده هشت هسته‌ای اسنپدراگون 835 با فرکانس 2.45 و 1.9 گیگاهرتز، پردازنده گرافیکی آدرنو 540، صفحه نمایش 5.5 اینچی از نوع Super LCD5 با وضوح تصویر کواد اچ دی با تراکم پیکسلی 534 پیکسل در هر اینچ با محافظت گوریلا گلس نسخه 5، 4 و 6 گیگابایت حافظه رم، 64 و 128 گیگابایت حافظه رم با قابلیت ارتقا به وسیله کارت حافظه جانبی تا 256 گیگابایت، دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی با دیافراگم 1.7 همراه با فلش LED دوگانه، دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی با دیافراگم 2.0، باتری 3 هزار میلی آمپر ساعتی با قابلیت شارژ سریع 3.0 کوالکام  و سیستم عامل اندروید 7.1 نوقا همراه با رابط کاربری HTC Sense اشاره داشت.

قیمت و زمان عرضه گوشی اچ تی سی U11 در ایران

گوشی اچ تی سی U11

موبایل‌های هوشمند و بسیاری از امارات متحده عربی و هند وارد بازار ایران می‌شوند؛ به همین دلیل احتمال می‌رود که نسخه 6 گیگابایت حافظه رم با 128 گیگابایت حافظه داخلی گوشی گوشی اچ تی سی  U11 به صورت رسمی یا غیر رسمی وارد بازار ایران شود. همچنین انتظار می‌رود که در صورت بالا بودن قیمت تمام شده گوشی هوشمند اچ تی سی یو 11 این گوشی تنها در نسخه 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی به صورت رسمی وارد بازار ایران شود و نسخه 6 گیگابایت آن نیز به صورت غیر رسمی و محدود وارد بازار موبایل کشورمان گردد.

طبق اطلاعات به دست آمده ، نماینده اچ تی سی در ایران در حال انجام امور مربوط به ورود گوشی اچ تی سی  U11 به بازار ایران است اما هنوز اطلاعاتی از نسخه‌ای که قرار است وارد ایران شود، وجود ندارد؛ با این حال باید انتظار داشته باشیم که گوشی هوشمند اچ تی سی  U11 در هفته‌های اول تیرماه در نسخه 4 گیگابایت رم با قیمت 2 میلیون و 300 و در نسخه 6 گیگابایت رم با قیمت 2 میلیون و 650 هزار تومان وارد بازار ایران شود. لازم به ذکر است که این گوشی در انگلستان 750 یورو قیمت دارد و به همین دلیل به صورت قطعی باید گفت که نسخه 4 یا 6 گیگابایت آن بیشتر از 2 میلیون تومان به صورت عرضه رسمی قیمت خواهند داشت.

در نهایت باید گفت که گوشی هوشمند اچ تی سی U11، پرچمدار جدید شرکت معروف و قدیمی اچ تی سی یک موبایل هوشمند تمام عیار با مشخصات سخت افزاری و نرم افزاری قابل توجه است که از طراحی چشم نواز و خاصی نیز بهرمند شده است. اچ تی سی یو 11 شاید بتواند جان دوباره‌ای به بازار اچ تی سی در ایران و جهان بدهد اما باید توجه داشته باشیم که سونی اکسپریا ایکس زد پریمیوم، سامسونگ گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس و ال جی جی 6 با سخت افزاری نسبتا مشابه و قیمتی مناسب رقبای بزرگی برای اچ تی سی U11 به شمار می‌روند.

نظر شما در رابطه با گوشی اچ تی سی U11 چیست؟ آیا این اسمارت فون با قیمت ذکر شده، ارزش خرید خواهد داشت؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

16 دیدگاه

  1. گوشی های اچ تی سی همشون آشغالن… بنجل ترین و بی کیفیت ترین و ورشکست شده ترین بد= اچ تی سی یا بهتر بگم بنجل تی سی
    فقط سامسونگ و هواوی بهترین هستند

  2. دوستان گرامی تعصب بر هر چیز از کم خردی نشات میگیره کسانی ک میان مطالب میخونند جهت کسب اطلاع و استفاده از تجربه دیگران گرچه نظرات دیدگاهها متفاوت والبته هر گوشی مزایا ومعایب خودشو داره اما لزوما سر مارک دعوا نکنید نه شرکت مال پدرتون نه هم وطنتون خماهشا هر انچه ک دید خودتون بوده مطرح کنید سپاس

  3. عاشق این گوشیم…مخصوصا زیبایی و طراحیش ولی حیف در صورت بروز مشکل مثل خرابی یا شکستن ،بدلیل نبود قطعات یا مراکز تعمیر مجاز دچار مشکل میشیم

    • من نیز باشما موافقم بسیار خوش استایل و از نظر فنی عالیاین گوشی و ممنون از عیب گفته شده کاش همه ایرانیها چونان شما نظر میدادند

  4. بدجوری ارزش داره با این قیمت

  5. بهترین دوربین دنیا DxoMark.com

  6. بهترین دوربین گوشی جهان DxoMark

  7. حمید داداش چی میزنی؟؟!!!گوشی یو 11 در حال حاضر جزو بهترین گوشی های ساله هم از لحاظ سخت افزاری هم زیبایی.بعد میگی با اس 6مقایسش میکنی؟؟تعصب بیش از حد داری یه وقت مثل نوت 7نترکی?

  8. مبارک خریدارانش.من ک منتظر نوت 8 هستم.

  9. فوق العادست تنها رقیبش ایکس زد پرمیوم سونیه

  10. شبیه پرچمدارای 3 سال قبله این گوشی باید با S6 معرفی میشد نه الان