بزرگ ترین تلویزیون 4K جهان

بزرگ ترین تلویزیون 4K جهان رونمایی شد؛ این تلویزیون از خانه شما هم گران‌تر است!

شرکت اتریشی C Seed از بزرگ ترین تلویزیون 4K جهان با صفحه نمایش 262 اینچی رونمایی کرد. این تلویزیون، گران ترین تلویزیون دنیا هم هست و تنها ثروتمندان از پس خرید آن برمی‌آیند!

شرکت C Seed برند معروفی در دنیای الکترونیک و لوازم خانگی نیست؛ اما این شرکت اتریشی به تازگی محصولی را ساخته که شاید هیچ یک از برندهای معتبر دنیا در زمینه تولید تلویزیون هم توانایی ساخت آن را نداشته باشند. این تلویزیون با صفحه نمایشی به قطر 262 اینچ (حدود 6.65 متر)، لقب بزرگ ترین تلویزیون 4K جهان را از آن خود کرده است.

بزرگ ترین تلویزیون 4K جهان

شرکت C Seed که در وین اتریش واقع شده، پیش از این نیز با ساخت تلویزیون‌ های بزرگ و گران‌قیمت بیگانه نبوده و در سال 2012 با همکاری گروه طراحی پورشه، یک مانیتور شهری 201 اینچی LED را طراحی کردند که جایزه بهترین بهترین‌های طراحی را به خود اختصاص داد. این بار این شرکت، محصول جدیدی را ساخته که دیگر برای فضای آزاد و شهری طراحی نشده و هدف از تولید آن، استفاده‌های خانگی بوده است.

سیستم صوتی خارق‌العاده تلویزیون 262 اینچی C Seed

C Seed در تولید این تلویزیون، این بار از شرکت L-Acoustics کمک گرفته که در تولید سیستم های صوتی همراه تلویزیون‌ها تخصص دارد. بزرگ ترین تلویزیون 4K جهان از 6 تا 10 اسپیکر سینمای خانگی بهره می‌برد و صدای آن متناسب با این که در حال تماشای چه نوع موسیقی یا برنامه‌ای هستید، تنظیم می‌شود. این تلویزیون غول‌پیکر، ابعادی معادل 6.65 متر قطر، 6.14 متر طول و 2.57 متر عرض بوده و قدرت نمایش آن با وضوح 4K، تحول عظیمی را در صنعت طراحی و تولید تلویزیون ایجاد کرده است. همچنین این نمایشگر 262 اینچی از فناوری Black LED با نسبت کنتراست 5000 به 1 بهره می‌برد.

بزرگ ترین تلویزیون 4K جهان

شرکت C Seed در طراحی بزرگ ترین تلویزیون 4K جهان ، لبه‌های تلویزیون را به طور کامل از سه طرف از بین برده و بیننده در حین تماشای تلویزیون با یک صفحه نمایش کامل و بدون هرگونه حاشیه اضافی روبرو می‌شود؛ در واقع تنها یک لبه 15 سانتی‌متری در پایین صفحه نمایش وجود دارد که شاید تنها ایراد طراحی آن به شمار برود. همچنین یک پوشش پارچه‌ای همراه با این دستگاه عرضه می‌شود که با فشار یک دکمه روی ریموت، بر روی صفحه نمایش قرار می‌گیرد. این پارچه به نقاشی باکیفیتی همانند وضوح 4K تصویر تلویزیون مزین شده است.

قیمت نجومی خرید و نصب بزرگ ترین تلویزیون 4K جهان

این تلویزیون حدود 800 کیلوگرم وزن دارد بنابراین برای نصب آن بر روی دیوار به نگه‌دارنده یا براکت بسیار قوی لازم خواهد بود. جالب است که تنها هزینه نصب تلویزیون معادل 35 هزار یورو بوده و قیمت خود تلویزیون نیز 490 هزار یورو تعیین شده است. به این ترتیب خرید این تلویزیون عظیم‌الجثه به همراه متعلقات و هزینه نصب آن، بیش از نیم میلیون یورو (حدود 2 میلیارد و 125 میلیون تومان) خرج روی دست شما خواهد گذاشت. تلویزیون 262 اینچی C Seed اکنون در دسترس قرار گرفته است؛ پس اگر به اندازه کافی ثروتمند هستید می‌توانید آن را خریداری کنید!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. این اصلن قابل باور نیست که ذخامت اش ۶ متر باشد این یعنی چی؟
    این یک تلویزیون است یا کدام اطاق سینمایی؟؟

  2. با اون اندازه و رزولوشن 4K باید تر فاصله ی 50 متری نگاه کردن محتوا رو…چون هر پیکسل اون اندازه ی یک سیب زمینی میشه…شرکتی که هیچ تجربه ای نداره تو تکنولوژی;همینم میشه تولیداتش