برلیانس C3

برلیانس C3 از مردادماه در ایران عرضه می‌شود + قیمت احتمالی

مدیرعامل شرکت پارس خودرو اعلام کرد که خودروی برلیانس C3 از مردادماه سال جاری در بازار ایران عرضه خواهد شد. در ادامه، ویژگی و قیمت احتمالی این خودروی جدید را بررسی می‌کنیم.

آقامحمدی، مدیرعامل شرکت پارس خودرو در جریان مراسم تحویل اولین سری برلیانس اچ 200 تولید شده در کارخانه پارس خودرو، از عرضه یک محصول جدید تا دو ماه آینده خبر داد. وی در خصوص خودروهای سری برلیانس H200 که پیش از این در سایپا تولید می‌‌شد و به تازگی به خط تولید پارس خودرو آمده، بیان کرد که این خودرو با قیمت کمتر از 40 میلیون تومان و ایمنی و آپشن‌های مناسب، جزو محصولات منحصربه‌فرد بازار ایران محسوب می‌شود. آقامحمدی در ادامه تاکید کرد:

پارس خوردو این وعده را به مشتریان خود می‌دهد تا برلیانس اچ 200 را با کیفیت بسیار خوب در اختیار خریداران قرار دهد؛ همان‌گونه که سایر محصولات تولیدی شرکت ما در ارزیابی کیفی خودروهای ایرانی، بیشتر از 3 ستاره دریافت کرده‌اند.

وی همچنین خبر داد که این خودرو اخیرا به لبنان صادر شده و به احتمال زیاد در آینده نزدیک به کشورهای عراق و الجزایر نیز صادر خواهیم شد.

عرضه برلیانس C3 با قیمت 50 تا 60 میلیون تومانی

مدیرعامل شرکت پارس خودرو در مورد محصولات جدید پارس خودرو گفت:

خودروی برلیانس C3 به زودی در بازه قیمتی 50 تا 60 میلیون تومان در پارس خودرو تولید و از مردادماه سال جاری در بازار کشورمان به فروش خواهد رسید.

برلیانس C3

بر اساس اخبار منتشر شده، برلیانس سی 3 هیچ تفاوتی با خودروی برلیانس H230 نخواهد داشت و تنها تغییر کوچکی در ارتفاع آن داده شده است. چنین اتفاقی برای خودروی رنو ساندرو، دیگر محصول پارس خودرو نیز رخ داده بود که پس از آن، رنو ساندرو استپ وی با همان ویژگی‌ها اما ارتفاع بیشتر و البته با قیمت گران‌تر در بازار عرضه شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*